Una dintre soluțiile la care vor apela după 1 iulie 2026 firmele care fac transport express cu utilitare de peste 2,5 t este detararea acestora, astfel încât să nu mai fie obligatorie echiparea cu tahografe inteligente și respectarea timpilor de condus și de odihnă, care ar modifica radical însuși conceptul de transport express. În aceste […]
Conținut restricționat
Cumpară unul din abonamentele noastre pentru a avea acces la toate informațiile imediat sau fă-ți cont pentru a vedea articolele mai vechi de 3 luni.
Abonează-te De pe 1 iulie 2026, conform Pachetului Mobilitate, trebuie echipate cu tahograf G2V2 și vehiculele de 2,5-3,5 t care fac transport internațional, deci managerii de firme cu astfel de utilitare, precum și dispecerii și șoferii trebuie să cunoască Regulamentul (EU) 2020/1054 referitor la timpul de condus și Directiva (EU) 2020/1057 privind detașarea conducătorilor auto din […]
Conținut restricționat
Cumpară unul din abonamentele noastre pentru a avea acces la toate informațiile imediat sau fă-ți cont pentru a vedea articolele mai vechi de 3 luni.
Abonează-te