Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Furnizorul român de produse petroliere Oscar Downstream aniversează luna aceasta 20 de ani de la înfiinţare. Compania are în prezent peste 5.000 de parteneri – firme de transport, construcții, fermieri, agricultori, dar şi din alte domenii de activitate – iar numărul de angajaţi depăşeşte 450.  Investiţiile totale în ultimii 5 ani s-au ridicat la 50 de milioane de euro.

Oscar Downstream oferă o gamă largă de servicii şi produse adaptate cerinţelor clienţilor B2B şi B2C: 80 de stații de alimentare în toată ţara, pe pricipalele rute comerciale, cu 49 de benzinării în franciză sub brandul RO și 31 de stații exclusive B2B, sub brandul DIESELpoint Access, 2.400 de staţii de incintă active la nivel național, precum şi un lanţ logistic integrat, ce asigură o calitate controlată pe fluxul de distribuție, cu 65.500 m3 capacitate de stocare a carburantului în cele 7 depozite (dintre care 4 „greenfield”) şi 77 de autocisterne în flota proprie.

Cei 20 de ani se împlinesc după traversarea unui an atipic, cu o dinamică aparte și o predictibilitate foarte scăzută, datorită restricțiilor impuse la nivel global. Pe perioada pandemiei s-a pus accent pe consolidare, pe susținerea colaboratorilor și pe parteneriatele pe termen lung, reușindu-se astfel atingerea obiectivelor propuse de optimizare a activității, creștere a bazei de clienți B2B cu companii din toate domeniile de activitate și extinderea rețelei de benzinării în franciza RO.

Pe termen lung, obiectivul Oscar Downstream este acela de a păstra flexibilitatea și adaptabilitatea business-ului la o piață tot mai dinamică, atât B2B cât și B2C, de a extinde activitatea punând clientul pe primul plan și în același timp, de a continua să respecte promisiunea: Aceleași valori, în fiecare parteneriat.