Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

OMV Petrom și Auchan Retail România au finalizat cu succes amenajarea la nivel național a aproape 400 de magazine de proximitate MyAuchan în toate stațiile Petrom din România. Proiectul a fost terminat cu un an mai devreme decât estimările inițiale. Integrarea magazinelor MyAuchan s-a realizat simultan cu modernizarea stațiilor Petrom.

Colaborarea a implicat o investiție comună de peste 50 de milioane de euro și a adus beneficii locuitorilor din 250 de localități din țară, precum și tuturor conducătorilor auto aflați în tranzit, care acum pot alimenta și face cumpărături într-o singură oprire în stațiile Petrom cu magazine MyAuchan.

Cu ocazia finalizării proiectului, în perioada 1 – 30 noiembrie 2023, în toate stațiile Petrom cu magazine MyAuchan se va desfășura o campanie promoțională pentru clienți, oferind reduceri la produse alimentare și de larg consum, precum și o tombolă cu premii în bani. Prin tragere la sorți, vor fi acordate 10 premii pe zi, fiecare în valoare de 500 RON.

Magazinele MyAuchan din stațiile Petrom oferă o gamă variată de până la 1.500 de produse esențiale, pentru consumul de zi cu zi, inclusiv produse proaspete, congelate, băuturi, produse de băcănie, precum și non-alimentare, cum ar fi cosmetice, jucării și accesorii auto. Peste 70% dintre aceste magazine includ și zone dedicate Costa Coffee ca parte a unui parteneriat mai larg.

Colaborarea dintre OMV Petrom și Auchan Retail România a început în 2017 cu o fază-pilot, iar în februarie 2019, cele două companii au semnat un memorandum de înțelegere pentru a extinde colaborarea într-un parteneriat de lungă durată. Acest proiect inovator a creat veritabile magazine de proximitate, oferind o nouă experiență și comoditate clienților care pot economisi timp alimentând și cumpărând în același loc.

„Petrom este brandul românesc lider în zona de mobilitate, care oferă cel mai bun raport calitate-preț. Finalizarea cu succes a acestui proiect susține ambiția noastră pe termen lung de a ne menține această poziție de lider și de a ne dezvolta și mai mult oferta de servicii și produse, la cel mai bun preț. Cele două echipe au reușit într-un timp record, de 3 ani, să amenajeze aproape 400 de magazine MyAuchan. Și nu ne oprim aici: împreună cu partenerul nostru Auchan, vom continua să gândim programe care să aducă beneficii clienților noștri.”,

a declarat Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing.

„Suntem încântați să finalizăm cu succes acest proiect inovator și unic, prin care am creat veritabile magazine de proximitate, oferindu-le românilor o nouă experiență și posibilitatea de a economisi timp, alimentând și făcându-și cumpărăturile într-o singură oprire. Le mulțumim partenerilor noștri de la OMV Petrom și echipelor Auchan pentru lucrurile extraordinare pe care le-au făcut împreună și pentru colaborarea excelentă din ultimii ani. Le mulțumim clienților care ne-au trecut pragul pentru fidelitate, pentru că au apreciat noile stații și magazinele MyAuchan din incinta acestora. Felicit echipele Auchan și OMV Petrom pentru modul în care au finalizat reamenajarea stațiilor într-un timp record.”,

a precizat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus, la cererea clienților ca alternativă de plată, plata cu cardurile de masă Sodexo, pe lângă cele trei metode deja cunoscute, precum cardul bancar online, cardul la curier sau cash la curier. Metoda de plată este disponibilă pe site-ul Sezamo și în aplicația mobilă.

Cei care doresc să achite cu cardul de masă Sodexo, pot selecta la ultimul pas, însă înainte de „Finalizare comandă” metoda de plată „Card online”, unde se adaugă datele cardului de masă și plasarea comenzii în mod obișnuit. De reținut faptul că se pot face cumpărături doar pentru produse alimentare online pe Sezamo.ro, nefiind permise plățile prin POS direct la curier sau pentru plata taxei de transport și tips. În plus, plata cu cardul de masă Sodexo este disponibilă pe site-ul sezamo.ro pentru toți utilizatorii beneficiului extrasalarial din București și județul Ilfov.

Sezamo sprijină clienții încă de la lansarea sa pe piață, iar introducerea pe piață a plății cu cardurile de masă vine în continuarea acțiunilor de susținere a acestora privind creșterile de prețuri și inflația. De asemenea, susține clienții prin reducerea pragului de comandă minimă pentru livrare gratuită la 200 de lei pentru toată luna iunie, micșorarea prețurilor la fructele și legumele produse local și diferențele de preț din resurse proprii, fără a afecta micii producători, plafonarea prețurilor la 26 de produse de bază, alimentare și nealimentare, reducerile de până la 70% din categoria Save Food și multe alte mici demersuri. Mai mult, Sezamo va adăuga și branduri proprii, unde compania va avea un control asupra prețurilor oferind calitate superioară, prin produse, precum steakuri premium Sutcha, paste și sosuri Kitchin, hârtia Moddia sau mixurile de nuci, alune și migdale Yutto.

În prezent, Sezamo oferă o selecție de peste 12.000 de produse, de la produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, până la branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Mai mult, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m² situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată pentru păstrarea produselor în condiții cât mai bune, cu costuri reduse de energie.

„Ascultăm activ cererile clienților noștri și urmărim ceea ce se întâmplă în piață, astfel că ne-am dat seama de necesitatea de a implementa plata cu cardul de masă cât mai rapid. Am găsit în Sodexo BRS un partener de încredere, alături de care am dezvoltat într-un timp foarte scurt această soluție de plată. Astfel clienții Sezamo vor avea produse fantastice, precum cele recent listate de la carmangeria Ozana, gelateriile Friddi și Gusto e Passione, băcănia Pofta Focului, Ana Pan, Răstăuțe Maramureșene, livrate de către curierii noștri amabili în 3 ore de la plasarea comenzii, care pot fi achitate cu cardul de masă, păstrând lichiditățile pentru alte tipuri de cheltuieli și economisind timp.”,

a precizat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

„Am observat cum accelerarea comerţului online pentru produsele alimentare a modificat comportamentul de consum în ultimii ani. Din ce în ce mai mulți consumatori apelează la platformele online de livrare de mâncare sau alimente. Prin parteneriatul cu Sezamo, oferim tuturor angajaţilor care primesc carduri de masă Sodexo acea experienţă digitală de utilizare pe care şi-o doresc. Este comod, rapid, îţi oferă flexibilitate, mobilitate – pentru că poţi comanda şi achita de oriunde, de acasă, de la birou, chiar de pe drum, şi alimentele ajung la uşa ta la ora dorită.”,

a afirmat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits and Rewards Services Romania & Bulgaria.