Ad
Ad
Ad
Ad

Platforma de licitații omnichannel 1-2-3.tv se concentrează în mod constant pe digitalizarea lanțurilor sale de aprovizionare și a logisticii depozitelor, iar DHL Supply Chain, divizia Deutsche Post DHL Group, specializată în logistică contractuală și partener logistic de lungă durată al 1-2-3.tv, a implementat acum la Braunschweig primul sistem logistic Autostore complet automatizat din Europa.

Acest sistem compact de depozitare și recuperare permite depozitarea pieselor mici cu economie de spațiu și preluarea complet automatizată a până la 18 milioane de articole de marfă pe an. În interacțiune cu personalul care lucrează la fața locului, sistemul crește astfel viteza de procesare a fiecărei comenzi individuale, optimizează fluxurile de lucru pentru angajați și îmbunătățește eficiența operațională.

“În trecut, compania noastră a investit deja foarte mult în procese simplificate și în automatizare durabilă. Odată cu introducerea soluției robotice flexibile și modulare de la Autostore, ne bazăm pe creșterea puternică din ultimii ani, optimizându-ne procesele logistice într-un mod durabil și fiind astfel echipați în mod ideal pentru creșterea viitoare”, explică Eberhard Kuom, vicepreședinte executiv pentru finanțe și operațiuni la 1-2-3.tv. În acest fel, varietatea mare de produse oferite poate fi cartografiată și mai bine, iar capacitatea depozitului poate fi utilizată la maximum.

Soluția Autostore de la furnizorul Element Logic constă într-un cadru din aluminiu în care stocul curent de mărfuri este stivuit și depozitat în peste 40.000 de cutii din plastic pe 16 niveluri. Nivelul superior servește drept traseu pentru roboți, dintre care 26 sunt utilizați numai în depozitul 1-2-3.tv din Braunschweig, pentru a preleva automat bunurile comandate și a le asambla pentru a fi prelucrate ulterior de către angajați.

Bunurile sunt plasate în pachetul corespunzător comenzii clientului într-un sistem de expediere și transport, sigilate automat și expediate. După ce 1-2-3.tv a investit recent în preluarea comenzilor și în digitalizarea întregului lanț de aprovizionare, compania implementează acum o a treia optimizare de-a lungul lanțului său de procese cu ajutorul acestei soluții.

“Suntem încântați că, prin această soluție automatizată, ne consolidăm și mai mult cooperarea de încredere cu clientul nostru de lungă durată 1-2-3.tv și investim împreună într-un viitor de succes. Prin intermediul sistemului Autostore, avem un control continuu al inventarului și obținem o eficiență ridicată în ceea ce privește depozitarea și recuperarea, astfel încât comenzile clienților pot fi procesate rapid și precis. În plus, soluția logistică aduce ușurare pentru angajații noștri din depozit prin scurtarea distanțelor de mers pe jos. Mai presus de toate, le permite să preia sarcini mai solicitante în alte zone ale depozitului”, spune Andreas Bicking, director al unității de afaceri e-Commerce DHL Supply Chain Germany & Alps.

Pentru DHL Supply Chain, această implementare este un alt element important în strategia de automatizare și digitalizare pentru îmbunătățirea continuă a operațiunilor. Ca parte a unui portofoliu tehnologic mai larg, care poate fi implementat la nivel comercial, acești roboți “de la bunuri la persoane” joacă un rol din ce în ce mai important în strategia furnizorului de logistică contractuală. “Ne bucurăm că avem alături de noi DHL Supply Chain, un partener extrem de profesionist, care a integrat soluția Autostore în infrastructura existentă în timpul operațiunilor de vârf în curs de desfășurare – o realizare extraordinară”, laudă Kuom succesul procesului de implementare.

GEODIS a încheiat un parteneriat cu Bastian Solutions pentru a implementa un sistem AutoStore într-o nouă locație pentru fulfillment dedicată unui mare retailer din industria confecțiilor. Acest echipament de manipulare costă 48 de milioane de euro și va oferi documentația necesară pentru a susține capacitățile omnichannel ale retailerului la nivel global și cele peste 1.000 de magazine ale sale din SUA.

AutoStore este un sistem automat de stocare inovator, goods-to-person, lider de piață în ceea ce privește densitatea de depozitare. Compartimentele sale sunt stivuite pe verticală și preluate de roboți care merg la etajul superior al sistemului, permițând ca grila să fie plasată în jurul coloanelor și pe mezanine, pe mai multe niveluri, design care le permite compartimentelor dedicate produselor să fie stocate unele peste altele într-un sistem condensat ce duce la creșterea de până la patru ori a capacității de stocare pentru aceeași amprentă la sol și de până la 10 ori a performanței, fără angajați în plus.

Sistemul îi permite operatorului logistic să ofere o eficiență și mai mare și o capacitate sporită, aspecte esențiale în condițiile în care cerințele clienților se schimbă, ca și modelele de cumpărare ale utilizatorilor finali. În plus, mai rezolvă din problema crizei de forță de muncă.

GEODIS estimează că operează până la 270.000 de linii de comandă pe zi pentru retail și canale dedicate direct consumatorilor, ceea ce face ca AutoStore să fie sistemul cu cel mai mare randament din lume. Compania îl va folosi pentru a facilita fulfillment-ul pentru retailul și comerțul electronic al clientului său și pentru a accelera retururile din comerțul electronic, care continuă să fie o prioritate pentru această industrie în condițiile creșterii volumelor vândute online. În plus față de tehnologia inovatoare de depozitare și onorare a comenzilor AutoStore, în centrul de 400.000 mp unde va fi folosit acesta se va face și picking robotizat, realizat de cinci brațe robotizate, ambalare automată și multe alte servicii.

Construcția site-ului se estimează că va începe în ianuarie 2022 și că se va termina în noiembrie 2022.

Pentru Bastian Solutions, companie specializată în instalarea de astfel de echipamente, acesta este al doilea proiect implementat în numele GEODIS.
Iar AutoStore, fondată în 1996, este o companie specializată în tehnologie de roboți care a inventat – și continuă să inoveze – cele mai dense soluții automate de stocare și fulfillment, prin combinarea software-ului și hardware-ului cu abilitățile umane, pentru a crea soluții de viitor dedicate depozitelor. Până acum au fost instalate peste 600 de astfel de sisteme în mai mult de 30 de țări, pentru clienți din diverse industrii.