Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
Axes Software, cea mai veche companie românească de soluții software pentru supply chain management, prezentă pe piață de 16 ani, și-a asumat misiunea de a le oferi clienților aplicații originale și inovatoare. În acest sens, în tot ceea ce a proiectat și implementat, a folosit cele mai noi tehnologii disponibile pentru a le garanta utilizatorilor un grad sporit de automatizare a fluxurilor logistice.
Principiul care a stat la baza evoluției Axes Software, și pe care îl respectă în tot ceea ce face, este acela că inovarea asigură supraviețuirea și dezvoltarea oricărei firme. De aceea, așa cum declară Edward Petrescu, directorul general al companiei, „finanțarea din fonduri europene destinate cercetării și dezvoltării ni se potrivește mănușă. Ca să ne putem atinge obiectivele îndrăznețe într-un timp mult mai scurt, am accesat peste 1,8 milioane de euro pentru proiectul nostru intitulat «Platforma inovatoare de gestionare prin inteligență artificială a proceselor de lucru în fabrici și depozite», care beneficiază de cofinanțare din Fondul Social European prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.“
Din martie 2020 până în martie 2023, compania și-a propus să aducă schimbări tehnologice aplicațiilor cu care este deja prezentă pe piața românească și internațională, pentru a fi la zi cu ultimele tehnologii hardware și software. Totodată, Axes Software are în proiect să dezvolte și alte aplicații noi, destinate sectoarelor economice și activităților logistice lăsate pe planul al doilea până de curând.
Gama completă de soluții Axes Software, xTrack LMS (Logistics Management Suite), asigură managementul și gestionarea complet automatizată pentru majoritatea proceselor și activităților din Supply Chain:
Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană din FEDR Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 (POC)
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Implementarea unui WMS pentru o companiei din retailul traditional care doreste sa intre pe zona de comert electronic dureaza, in medie, 3-4 luni de zile, in functie de volume, a declarat Edward Petrescu, CEO Axes Software, furnizor romanesc de solutii logistice, in cadrul videoconferintei Tranzit „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“.
Comparativ cu un depozit axat pe livrarile online, care gestioneaza un numar mai mare de comenzi, dar cu o frecventa mai ridicata, intr-un depozit traditional comenzile sunt mai voluminoase din punct de vedere cantitativ, dar au o frecventa mai scazuta, a explicat Edward Petrescu, a carei companie a inceput sa furnizeze solutii pentru retailul online in urma cu 10 ani. In afara numarului mai mare de linii care trebuie procesate, dinamica stocului reprezinta o alta diferenta, in special la acei retaileri prezenti in ambele tipuri de comert. „Picking-ul se face de pe raft si apar multe provocari aici. Nu in ultimul rand, pentru un magazin online toata partea de software din ecosistemul clientului trebuie sa raspunda foarte rapid, la nivelul milisecundelor sau al secundelor, oricarei cerinte. Spre exemplu, generarea unui AWB sau a unei facturi nu ar trebui sa dureze mai mult de 2-3 secunde“, a spus CEO-ul Axes Sofware. Pentru ca magazinele online se indreapta, de regula, catre industria de curierat pentru livrarea last mile, compania are mai putini parteneri interesati si de partea de optimizare de transport, insa exista si companii care au preferat sa apeleze si la astfel de solutii pentru a-si eficientiza intreg lantul logistic.
In perioada pandemiei, Axes Software a inregistrat o crestere a cererii din partea clientilor care activeaza in online, atat parteneri mai vechi, cat si companii noi, clienti din retailul traditional care au trecut in zona de online, chiar si lanturi mari. „Nu doar FMCG-ul a inregistrat cresteri, ci si zona de materiale de constructii sau de birouri si IT. In cazul unor magazine care vor sa treaca la online, pe langa schimbarea platformei web, trebuie avut in vedere si aplicatia WMS, o astfel de implementare poate dura doua, trei luni, in functie de specificitatea marfii si de volume“, a mai punctat Edward Petrescu in cadrul videoconferintei Tranzit.
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).