Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Jungheinrich Romania ofera garantie extinsa de 5 ani la bateriile litiu-ion si prima revizie gratuita la achizitionarea oricarui stivuitor electric cu contragreutate EFG, in perioada 1 iulie-31 august 2020. 
Echipamentele sunt foarte manevrabile si dispun de motoare trifazice de ultima generatie, asigurand eficienta maxima prin conceptul PureEnergy. 
Timpii de incarcare sunt rapizi, iar durata de viata extrem de indelungata transforma bateriile Li-Ion in cea mai eficienta sursa de energie pe termen lung.
In plus, clientii care opteaza pentru schimbarea unui stivuitor diesel, GPL sau electric cu baterie plumb-acid din flota cu noul Jungheinrich EFG primesc o prima individuala de schimb.

Volkswagen AG si Northvolt AB au creat un joint-venture 50/50 pentru a construi o fabrica pentru baterii litiu-ion. Constructia unitatii de productie din Salzgitter (Saxonia Inferioara) este programata sa inceapa in 2020, iar demararea productiei este planificata pentru sfarsitul lui 2023 sau inceputul lui 2024. Productia initiala va livra 16 GWh anual.
Acest joint-venture este rezultatul unui acord pe care ambele parti l-au incheiat in iunie. O parte din suma de 900 de milioane de euro investita de Volkswagen se va transfera acum in joint-venture, iar o alta parte merge direct la Northvolt. In schimb, Volkswagen primeste aproximativ 20% din actiunile producatorului suedez de baterii si un loc in Consiliul de Conducere.

„Celula bateriei este componenta cheie pentru mobilitatea electrica. Prin urmare, Volkswagen si Northvolt se concentreaza impreuna pe productia eficienta de celule in Europa. Odata cu infiintarea acestui joint-venture si planificarea constructiei unei fabrici de baterii de baterii in Salzgitter, aducem o contributie decisiva la stabilirea tehnologiei de baza a bateriilor cu celule in Germania“, a comentat Stefan Sommer, membru al consiliului de administratie al Volkswagen AG, responsabil pentru achizitii, si membru al Board-ului Northvolt AB. In completare, Fredrik Hedlund, directorul executiv al noului joint-venture si fost director de strategie al Northvolt, a declarat: „construirea unui giga-fabrici in Germania, impreuna cu Volkswagen, ii permite companiei Northvolt sa creasca in continuare capacitatea de productie a celulelor verzi, cu o amprenta minima de CO2. Acest lucru va avea un impact semnificativ asupra electrificarii in Europa."
Ca parte a strategiei de electrificare, doar grupul Volkswagen are o cerere anuala de peste 150 de GWh, din 2025, in Europa si, de asemenea, un nivel similar si in Asia.
Grupul intentioneaza sa lanseze aproape 70 de modele electrice noi in urmatorii zece ani. Drept urmare, numarul e vehicule care vor fi construite pe platformele electrice ale Grupului in urmatorul deceniu va creste la 22 de milioane. Prin urmare, Volkswagen va investi peste 30 de miliarde de euro in electrificarea flotei pana in 2023.