Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN subliniază oportunitatea producerii de biocombustibil (HVO) din uleiuri uzate, în vederea unei tranziții durabile către mobilitate cu zero emisii și reducerea utilizării combustibililor fosili. Rafinăria de biocombustibili Neste din Rotterdam, Olanda, are cea mai mare capacitate de producție din Europa (2,7 milioane de tone/an).

MAN este convins că viitorul mobilității va fi electric și, prin urmare, investește masiv în acest domeniu – MAN eTGM s-a alăturat recent modelului eTGE, intrat în producția de serie din 2018. Dar în așteptarea maturității tehnologiei electrice, MAN mizează mai mult pe biocombustibili durabili, ale căror emisii de CO2 sunt cu până la 90% mai mici per întreg ciclul de viață în cazul HVO 100 comparativ cu combustibilii fosili precum motorina sau gazul natural.

Motorul D26 este omologat în B100 sau exclusiv B100 și este extrem de eficient în ceea ce privește emisiile poluante. „Direcția Generală pentru Energie și Climă trebuie să recunoască HVO 100 ca un combustibil care promovează decarbonizarea transporturilor și trebuie să creeze o categorie de înmatriculare H1. Iar Ministerul Economiei și Finanțelor trebuie să acorde aceleași avantaje fiscale de amortizare suplimentare pentru un vehicul înmatriculat H1 ca și pentru celelalte vehicule echipate cu tehnologii de propulsie alternative“, a declarat Jean-Yves Kerbrat, CEO MAN Truck & Bus Franța.