Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În condițiile în care trecerea la vanuri și camioane electrice pare inevitabilă în Olanda pentru operatorii comerciali de transport de marfă, deoarece există tot mai multe zone accesibile doar acestor vehicule, asociația de transport și logistică TLN prezintă un plan pas cu pas, Electric Driving, care indică modul în care firmele se pot pregăti pentru zonele ZE, pot alege vehiculul potrivit și pot determina de câtă putere au nevoie, ce infrastructură de încărcare li se potrivește și ce opțiuni de finanțare există. În Olanda există deja instrumente și ghiduri care ajută antreprenorii în tranziția către conducerea electrică și care fac recomandări bazate pe propria operațiune logistică (kilometraj anual, dimensiunea flotei, grad de încărcare a vehiculelor), iar TLN le sintetizează și le enumeră acum pe cele mai recente dintre ele.

Cu ajutorul, lor, firmele pot obține sfaturi personalizate privind selectarea vehiculului, configurarea punctelor de încărcare la locația lor și instalarea infrastructurii de încărcare mai puternice la depozit, alături de informații despre puterea de care au nevoie când își electrifică flota, ca punct de pornire pentru discuția cu operatorul de rețea electrică, și de o prezentare generală a cererii de încărcare așteptate în parcul de afaceri în care este prezent.

În ceea ce privește stimularea achiziționării și utilizării mașinilor electrice, în Olanda există diverse posibilități de sprijin financiar: programe de subvenționare pentru camionete (SEBA), camioane (AanZET) și echipamente de construcții fără emisii (SSEB).

Planul pas al strategiei de electrificare a fost elaborat de Grupul de lucru logistic al Agendei Naționale a Infrastructurii de Încărcare (NAL) în colaborare cu regiunea NAL G4, MRA-e, Brigada de Zbor, TLN, evofenedex, Connekt, Lean & Green, ElaadNL și Infrastructura Națională de Încărcare a Platformei de Cunoștințe (NKL).