Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
WDP a dezvăluit lansarea a trei noi proiecte pre-închiriate pe terenurile proprii din Ridderkerk, Olanda și București-Dragomirești, România. Proiectele au o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 93.000 de metri pătrați. Bugetul total de investiții depășește 107 milioane de euro, iar randamentul mediu NOI1 fiind de peste 7,5%. Aceste noi proiecte vor fi dezvoltate atât pentru clienții existenți activi, cât și pentru clienții noi din logistica alimentară și al serviciilor de logistică pentru terți. Amplasarea acestora va contribui la optimizarea lanțurilor de aprovizionare ale clienților datorită bunei conectivități a locațiilor și al rolului central pe care îl joacă sectorul în care acești clienți activează.
„Suntem încântați de aceste noi dezvoltări și, încă o dată, de expertiza îndelungată a companiei și de cunoștințele noastre aprofundate din industrie, care ne-au oferit soluții imobiliare personalizate și specializate. În ciuda unui mediu macroeconomic incert, cererea continuă pentru noi dezvoltări, validează fundamentele solide ale sectorului și încrederea clienților noștri de a-și extinde în continuare afacerile.”, a precizat Joost Uwents, CEO al WDP.
Grupul WDP se consolidează în Ridderkerk (Olanda) prin dezvoltarea unui nou centru logistic frigorific, cu o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 34.000 mp pentru Kivits Logistics Group BV, o companie de familie activă în domeniul logisticii cu valoare adăugată “sectorul AGF”2, situată în Dutch Fresh Port, un cluster cheie și un punct strategic pentru sectorul internațional de produse proaspete.
Clădirea va fi construită în Ridderkerk, lângă clădirea de birouri WDP existentă (finalizată în 2020), închiriată de VGK Cool Logistics BV, filiala Kivits. Cu acces direct la intersecția A15/A16, amplasamentul va optimiza eficiența fluxului internațional de mărfuri ale Kivits, care vor fi vămuite, maturate și/sau ambalate pentru distribuție europeană.
WDP va dezvolta un nou centru logistic condiționat, certificat BREEAM, cu 25 de depozite frigorifice și spațiu pentru aceste activități logistice cu valoare adăugată. De asemenea, clădirea va fi dotată cu panouri fotovoltaice. Livrarea este programată pentru prima jumătate a lui 2026.
Bugetul de investiții al WDP se ridică la aproximativ 55 de milioane de euro, cu un contract de închiriere cu Kivits planificat pentru 20 de ani.
Proiectul extinde și mai mult clusterul WDP din portul olandez Fresh Port, cu o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 220.000 de metri pătrați în cinci clădiri pentru clienți renumiți în sectorul distribuției alimentare.
București WDP Park – Dragomirești, situat de-a lungul șoselei de centură a Bucureștiului, va fi extins cu două depozite logistice de înaltă calitate, în special unul cu o suprafață de aproximativ 47.000 mp, având zone climatizate cu camere frigorifice și congelatoare, și un depozit ambient cu o suprafață de aproximativ 11.000 de metri pătrați. Ambele centre de distribuție vor fi certificate EDGE Advanced. Bugetul acesteia fiind estimat la aproximativ 52 de milioane de euro. Amplasamentele vor fi închiriate furnizorilor de servicii logistice în baza unor contracte de închiriere cu durată fixă de 10 ani. Finalizarea este programată pentru finalul lui 2026. În plus, suprafața închiriabilă brută disponibilă este de peste 16.000 de metri pătrați pentru dezvoltări viitoare.
Foto: Packeta România
Platforma digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, Packeta România anunță disponibilitatea a peste 45 de posturi vacante în București și Oradea pentru departamentele de Vânzări, Operațional-depozite și Customer suport. Noile poziții disponibile sunt esențiale pentru optimizarea proceselor operaționale și îmbunătățirea experienței clienților.
Packeta România își extinde echipa ca răspuns la creșterea numărului de clienți și a volumelor de colete procesate, în contextul dezvoltării accelerate a comerțului Cross Border. În prezent, compania își extinde constant rețeaua de magazine online și selleri parteneri, ajungând la peste 1.800, cu aproape un sfert dintre aceștia livrând produse în afara României, ceea ce reprezintă o dublare față de anul precedent. Această expansiune reflectă interesul crescut al magazinelor online românești pentru piețele internaționale și diversificarea surselor de venit.
„Extinderea rețelei de parteneri a întărit poziția noastră pe piața logistică internațională. Acest lucru implică necesitatea extinderii echipei pentru a garanta servicii de calitate și pentru a răspunde prompt cerințelor în creștere ale clienților noștri. Deschiderea celor peste 45 de posturi vacante este o măsură strategică menită să susțină dezvoltarea companiei. Suntem într-o perioadă de expansiune și avem nevoie de profesioniști care să se alăture echipei noastre, iar un prim pas este trimiterea CV-urilor pe adresa de email: cariere@packeta.ro. Oferim oportunități de carieră într-un mediu dinamic și provocator, unde angajații noștri pot contribui direct la succesul companiei și al partenerilor noștri.”,
a precizat Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.
Pe lângă răspunsul la creșterea generală a volumului de colete, deschiderea noilor posturi de către Packeta România fac parte din pregătirile pentru cel mai intens sezon de shopping din noiembrie și decembrie, care includ campanii majore, precum Black Friday și Crăciun. Acest sezon aduce un flux considerabil de colete, iar extinderea echipei este esențială pentru gestionarea eficientă și rapidă a comenzilor, menținând, în același timp, calitatea serviciilor oferite.
„Având în vedere deschiderea noilor posturi vacante, planurile Packeta România vizează închiderea anului cu peste 200 de angajați și subcontractori în România. Această creștere semnificativă a echipei reflectă angajamentul nostru de a susține dezvoltarea continuă a companiei și de a asigura un serviciu de calitate superioară pentru toți clienții și partenerii noștri. Extinderea echipei nu doar că ne va permite să răspundem mai eficient cerințelor pieței, dar și să ne pregătim pentru volumele de activitate anticipate în viitorul apropiat.”,
a mai adăugat Cristina Grosu.
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționare...
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).