Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

De pe 2 mai cele două țări sunt încadrate doar ca zone de risc în ceea ce privește coronavirusul, nu ca zone de mare risc, deci nu mai este obligatorie înregistrarea și efectuarea unui test negativ Corona pentru cei care vin de acolo.

Totuși, dacă o persoană, inclusiv un șofer profesionist, a fost în aceste țări până pe 2 mai, când riscul era considerat mare, și intră în Germania mai devreme de 11 mai, trebuie încă să se înregistreze – cu excepția cazului în care doar tranzitează Germania.

De exemplu, dacă un șofer a fost în Bulgaria sau Cehia pe 1 mai și a intrat în Germania pe 3 mai, sau în orice zi până pe 11 mai, fără a fi în tranzit, este necesară înregistrarea. Dar dacă un șofer a fost în Bulgaria și Cehia pe 2 mai, când acestea nu mai erau considerate țări de mare risc, și a intrat în Germania după 3 mai, nu mai avea nevoie de înregistrare.

Compania a primit prima comandă importantă pentru noile sale vehicule lungi, articulate, Power Line, din partea producătorului bulgar de containere din plastic pentru băuturi GOTMAR. Aceasta presupune 60 de unități, care vor fi livrate în primul trimestru al anului și vor fi folosite în Bulgaria, mai ales pentru transport de băuturi, înlocuind semiremorcile clasice din flota clientului.

Noile vehicule lungi sunt ușor și rapid de încărcat și descărcat, au o sarcină utilă cu circa 800 kg mai mare și mai multe locuri pentru paleți, datorită creșterii cu 30 mm a înălțimii utile, și au o sarcină pe axa stivuitorului de 7,2 t, aspecte cheie în această industrie, iar prelata cu dispozitiv de închidere Quickslider este mai ușor de manevrat.

Bulgaria, unde se vând anual 2.000 de semiremorci, nivel similar celui din Ungaria sau Slovacia, este tot mai interesantă pentru Schwarzmüller, care are de 20 de ani un reprezentant în Balcani, dar care acum vrea să depășească 10% cotă de piață. Aici se vând mai ales semiremorci pentru construcții, dar și basculante de capacitate mare pentru cereale. Iar acum, cu noile Power Line, producătorul austriac țintește și transportul pe distanțe lungi.

Noua gamă este lansată în mai multe țări din UE și include cinci tipuri diferite de vehicule, disponibile cu peste 20 de variante de design și construite pe aceeași platformă, cu scopul principal de a crește sarcina utilă și eficiența și de a reduce emisiile de CO2 pentru cursele fără încărcătură cu circa 10%. Iar când sunt încărcate la capacitate emisiile de CO2 scad prin faptul că este nevoie de mai puține curse pentru aceeași cantitate de marfă.

Datorită comenzilor pentru noul model, Schwarzmüller va lucra la capacitate timp de câteva luni și odată cu creșterea cererii de astfel de vehicule va scădea cea pentru modele standard, astfel încât compania să se diferențieze mai bine de competitori prin complexitatea produselor oferite.