Ofițerii de la biroul vamal principal din Aachen au efectuat un control rutier în zona de servicii Aachener Land Süd, în Germania, la sfârșitul săptămânii trecute și au confiscat permisul de conducere fals al șoferului de camion.
Împotriva șoferului din Macedonia de Nord a fost inițiată la fața locului o procedură penală pentru falsificare de documente și a fost amendat cu 8.000 de euro.
De asemenea, după consultarea cu procuratura din Aachen, a fost inițiată o procedură penală pentru falsificare de documente și împotriva persoanei responsabile a companiei din Macedonia de Nord. Acuzatul a fost informat telefonic cu privire la acest lucru, iar vama a interzis șoferului de camion să își continue călătoria până la plata amenzii.
Amenda de garanție poate fi stabilită pentru desfășurarea procedurilor penale în cazul în care acuzatul nu are reședința permanentă în Germania. Pentru a pune în aplicare interdicția de circulație, camionul a fost asigurat într-o zonă de parcare. Potrivit anunțului, compania a achitat amenda, iar camionul a fost recuperat.
Industria europeană a transporturilor se concentrează de ceva timp pe deficitul de șoferi de camioane considerând extrem de necesari șoferii din țări terțe.
Cu toate acestea, Italia demonstrează că dacă se asigură o formare subvenționată, mulți tineri, viitorii șoferi de camioane ar putea fi găsiți chiar în țară.
Anul trecut, Guvernul din Italia a anunțat un program dedicat persoanelor care doresc să devină șoferi de camioane, acesta conținea un voucher în valoare de până la 2.500 de euro pentru persoanele cu vârsta sub 35 de ani. Voucherul este echivalentul a unei reduceri de 80% din costul formării.
Pentru anul 2022, Guvernul a alocat 3,7 milioane de euro, iar pentru acest an, 5,4 milioane de euro, schema fiind valabilă în perioada 2023-2026. Potrivit Ministerului italian al Transporturilor, voucherele au fost deja epuizate pentru acest an, deși înscrierile au fost începute în urmă cu doar o săptămână. În momentul de față, cei care vor să beneficieze de această subvenție de stat, ar trebui să mai aștepte încă un an.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit