Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN TGX a fost votat Camionul Anului 2021 de către un juriu format din 24 de jurnalişti specializaţi pe vehicule comerciale, reprezentând 24 de reviste de top pe camioane din toată Europa. Prestigiosul premiu a fost înmânat lui Andreas Tostmann, director executiv al MAN Truck & Bus, în timpul unei ceremonii virtuale care a avut loc la sediul MAN din München, Germania.

Cu un scor câștigător de 155 de voturi, camionul vârf de gamă al constructorul german şi-a disputat trofeul cu redutabila gamă Volvo FH.

Conform presei internaționale pentru desemnarea camionul anului (International Truck of the Year – IToY), trofeul este acordat modelului lansat în piață în ultimele 12 luni, care a adus cea mai mare contribuție la eficientizarea transportului rutier. Membrii juriului IToY iau în considerare mai multe criterii importante, inclusiv inovația tehnologică, confortul, siguranța, manevrabilitatea, economia de combustibil, amprenta de mediu și costul total al operare (TCO).

Deşi păstrează un sentiment puternic de apartenenţă la generația actuală de camioane grele MAN, noua gamă TGX reprezintă un mare pas înainte în ceea ce privește confortul, siguranța, consumul de combustibil, conectivitatea, serviciile post-vânzare și interfața om-mașină. În timpul testelor efectuate în februarie, la Bilbao, Spania și, mai recent, între Germania și Austria, în iulie, membrii juriului IToY au apreciat aerodinamica îmbunătățită a cabinei care, împreună cu motoarele D26 și D38 Euro 6d, axa motoare optimizată și funcţia cruise control asistat de GPS – contribuie la reducerea consumului de combustibil. Mai mult decât atât, juriul a lăudat interfața om-mașină a noii game de camioane, care include grupul de instrumente de bord digitale colorate, ușor de citit, sistemul de control tip „roteşte şi apasă” (SmartSelect) a afișajului secundar şi volanul multifuncțional. Nu în ultimul rând, juriul a apreciat oferta largă de sisteme de asistență și siguranță, care urmăresc reducerea volumului de muncă al șoferului și îmbunătățirea siguranței în trafic.

„Odată cu introducerea noului TGX, MAN a livrat o gamă de camioane grele orientate spre viitor, capabil să răspundă nevoilor de transport de astăzi și de mâine”, a declarat Gianenrico Griffini, președintele juriului International Trucks of the Year. Premiul International Truck of the Year (IToY) a fost lansat inițial în 1977 de jurnalistul britanic Pat Kennett, editorul unei reviste de camioane. Astăzi, cei 24 de membri ai juriului reprezintă reviste de vehicule comerciale de top din toată Europa. Mai mult, în ultimii ani, grupul IToY și-a extins sfera de influență prin numirea de membri asociați pe piețele în creștere din China, India, Africa de Sud, Australia, Brazilia, Japonia, Iran și Noua Zeelandă. În ansamblu, publicul cititor combinat al celor 24 de reviste ale membrilor juriului IToY plus cele ale membrilor asociați depășeşte un milion de oameni.

Grupul IToY doreşte să mulțumească Dekra pentru că a colectat independent toate voturile membrilor juriului IToY și a certificat rezultatul final. Istoria lui Dekra începe cu automobilul. În 1925, Deutsche Kraftfahrzeug-ÜberwachungsVerein e.V a fost fondată la Berlin pentru a asigura siguranța rutieră a mobilității, care se dezvolta rapid. Astăzi, Dekra are 8 divizii de servicii – inspecția vehiculelor, revendicări și expertiză, testarea produselor, inspecție industrială, consultanță, audituri, instruire și muncă temporară – şi oferă un portofoliu larg de servicii pentru siguranță pe șosea, la locul de muncă și acasă, pe 5 continente și în 60 de țări din întreaga lume.

Noul Mercedes-Benz Actros a fost ales Camionul Anului 2020 de catre juriul International Truck of the Year (IToY), format din 24 de jurnalisti de la cele mai bune reviste de camioane din tot atatea tari europene. Prestigiosul trofeu a fost inmanat Prof. Uwe Baake, director de productie Mercedes-Benz Trucks in cadrul targului de vehicule comerciale Solutrans, care a avut loc pe 20 noiembrie, la Lyon, in Franta.

Cu un scor de 149 puncte, Mercedes-Benz Actros a ie?it invingator „la musta?a” in fa?a noului Iveco S-Way, cu numai 8 puncte diferen?a.
Pe locul al treilea s-a clasat Volvo Trucks FH I-Save, cu noul motor pe turbocompound. Potrivit regulamentului IToY, titlul anual este oferit camionului introdus in ultimele 12 luni, care a avut cea mai mare contributie la eficienta in transporturile rutiere, tinand cont de inovatia tehnologica, confortul soferului, siguranta, manevrabilitate si usurinta in condus, economie de combustibil, grija fata de mediu si TCO.
Noul Actros a fost testat de revista Tranzit, membra a juriului IToY, in cadrul lansarii internationale din Spania. Vehiculul german stabile?te noi standarde tehnologice din punct de vedere al siguran?ei, in primul rand, dar ?i al confortului ?i al eficien?ei in operare. Cu noul Actros, Mercedes-Benz i?i propune sa arate clien?ilor ?i politicienilor ca sistemul de camere, de pilda, este foarte fiabil, astfel ca nu ar fi de mirare ca peste ca?iva ani sa devina un standard al industriei. De altfel, acest sistem MirrorCam de camere si monitoare este poate cea mai interesanta noutate la noul camion, care este primul model de serie unde gasim aceasta inova?ie. Nu in ultimul rand, in castigarea titlului de Camionul Anului 2020 un aport important l-au avut condusul semiautomat, franarea de urgen?a ?i conectivitatea, ca de altfel ?i numeroasele func?ii de asisten?a pentru ?oferi lansate, unele in premiera, pe noul Actros, si care fac din acesta camionul cel mai modern, mai sigur ?i mai u?or de condus de la acest moment. „Prin lansarea noului Actros, Mercedes-Benz a oferit cel mai modern camion, pavand astfel drumul vehiculelor autonome“, a declarat Gianenrico Griffini, presedintele IToY.