Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), unul dintre principalii producători de vehicule comerciale din Asia sub umbrela Daimler Trucks Asia, anunță extinderea noutăților introduse pe noul Canter și la gama sub 7,5 t, care răspunde acum noile reglementările japoneze ce urmează să fie introduse în acest an.

Compatibilitatea cu standardele J-OBD II include acum toate modelele de până la 7,5 t, pentru cele mai grele standardele de poluare fiind deja în vigoare. Dispozitivul de protecție anti-împănare spate (RUP) este instalat înainte de începerea aplicării reglementărilor în septembrie 2021. Noul Canter, vândut în Japonia începând din martie 2021, dispune de un motor cu putere maximă de 150 CP, în tandem cu o cutie de viteze Duonic 2.0 cu șase trepte de viteză.

… care are cabină complet nouă și va fi disponibil din noiembrie în Japonia. Este primul camion ușor din această țară echipat standard cu Active Sideguard Assist, care detectează pietonii sau vehiculele din stânga prin intermediul unor senzori radar și emite alerte de câte ori sesizează vreun risc de coliziune dacă șoferul virează la stânga sau semnalizează stânga. În pus, vehiculul mai dispune de Advanced Emergency Braking System (care avertizează șoferul în legătură cu pericolul coliziunii cu un pieton sau cu un alt vehicul din față, și dacă riscul crește frânează automat, diminuând nivelul potențialei daune), de ESP și LDWS.

Partea din față a noii utilitare este nouă și combină elemente tradiționale ale acestei mărci cu elemente ce conferă agilitate și cu conceptul Modern și Solid, reflectând și identitatea Fuso Black Belt – Canter este al treilea vehicul din gama Fuso care este înnoit pe baza designului Black Belt, după Aero Queen/Aero Ace și Rosa.

Pentru modelele destinate aplicațiilor ce presupun multe urcări și coborâri în/din cabină, pentru livrări urbane, noul canter vine cu Fuso Easy Acces System, ce permite blocarea și deblocarea vehiculului prin simpla apăsare a unui buton de pe mânerul ușii, câtă vreme telecomanda pentru închidere se află în vecinătatea ușii.

Noul model dispune și de platformă telematică Truckonnect®, disponibilă deja pentru gamele grele și medii Fuso și pentru eCanter, care le oferă operatorilor de flote date despre locație, consum de carburant și status operațional, inclusiv despre probleme tehnice. Datele identificate din vehicul sunt distribuite în timp real către un Centru de Asistență a Clientului, iar dacă există risc de pană acest centru oferă sprijinul necesar, inclusiv calendarul lucrărilor de service și ghidul de întreținere.

Noul Canter are motor de 130 CP, transmisie Duonic® 2.0 cu șase trepte și sistem stop&start.