Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pentru a promova tranziția către transportul sustenabil, Scania a lansat în august 2025 un roadshow european dedicat camioanelor electrice, sub numele „The Electric Journey: an optimisation road show”.

Între august și decembrie 2025, șase modele diferite de camioane electrice de la Scania vor parcurge 13 orașe din Europa, într-un traseu de 20.000 km, care începe în Danemarca și se încheie în Suedia. În România, Scania va ajunge în perioada 12-14 noiembrie.

Evenimentul le oferă clienților și potențialilor clienți șansa să vadă și să testeze vehiculele electrice, care acoperă aplicații variate pentru transportul urban.

Totodată, Caravana va aduce mai multe informații despre capacitatea bateriilor, optimizarea acestora și beneficiile maximizării autonomiei a bateriei pentru nevoile fiecărui client. Camioanele vor fi încărcate pe parcursul turneului la stațiile desemnate din Europa.

Caravana subliniază angajamentul Scania pentru electrificare ca soluție principală pentru un transport mai curat și mai eficient.

„Înțelegem că mulți operatori au încă multe întrebări și îngrijorări cu privire la transportul electric”, spune Alexandra Österplan, liderul Scania pentru mobilitate electrică. „Așadar, în loc să stăm deoparte și să presupunem că oamenii vor veni la noi, ne conducem camioanele electrice acolo unde sunt ei, astfel încât să poată vedea și experimenta singuri beneficiile comerciale pe care le poate aduce electrificarea, precum și să le oferim consultanță cu privire la tehnologiile și strategiile de încărcare. Știm din reacțiile pozitive și surprinse pe care le-am avut din partea clienților care au testat camioanele noastre electrice că a vedea cu adevărat înseamnă a crede și suntem convinși că acest roadshow va cuceri inimile și mințile pentru a trece la transportul electric.”

Caravana Ford Trucks F-Max, desfasurata sub motto-ul „The New Big in Town“, si care a poposit si in tara noastra in perioada 11-19 aprilie, si-a continuat drumul, urmand ca, dupa Bulgaria, Romania si Ungaria, sa mai treaca, pana pe 11 iunie prin Slovacia, din nou Ungaria, Slovenia, Serbia, Croatia si Cehia. Scopul evenimentului este intarirea pozitie pe piata de camioane a acestor state prin abordarea directa a publicului tinta, iar pentru atingerea acestui obiectiv se lucreaza, incepand din 2019, si la extinderea retelei de dealeri si parteneri after-market din Europa de Vest, mai ales ca momentul este favorabil noului autotractor, votat Camionul Anului 2019.

Ford Trucks are 60 de ani de experienta in producerea de vehicule pentru diverse piete de export, se bucura deja de succes in Orientul Mijlociu, Africa, Rusia si Turcia si creste rapid si in Europa, prin deschiderea de noi centre de dealership, asa cum declara vicepresedintele Serhan Turfan, care mai arata ca numarul de piete in care opereaza urmeaza sa depaseasca 50 pana la finalul lui 2020, fata de 36 in prezent.