După 10 ani de Caravană și peste 100 de evenimente organizate în cele mai mari orașe din România, Caravana Scania se mută în mediul online, în contextul pandemiei Covid 19.
Participanții vor interacționa cu speakerii și cu colegii din industria de transport prin intermediul platformei hopin.to, pe care vor putea accesa prezentări comerciale și expoziții digitale ale celor mai noi produse și servicii Scania și ale partenerilor săi și scurte interviuri cu managerii din industria transportului despre modul în care s-au adaptat aceștia în perioada pandemiei. Speakeri de la IRU și patronatul în construcții vor prezenta trenduri și oportunități în contextul actual în transportul rutier de marfă (pe 30 octombrie) și al pieței de construcții (pe 6 și 20 noiembrie). Pe 13 și 27 noiembrie accentul se va pune pe “Gazul Natural (CNG & LNG), varianta optimă de combustibil alternativ în următorii 10 ani, în transportul rutier de marfă”.
La fiecare dintre cele 5 evenimente, 50 de participanți care vizitează toate standurile partenerilor – OMV, Bridgestone, CTE Trailers, Meiller, Krone, Scania Credit, Ifptr și Fuchs Lubricants – vor primi un kit de supererou în care vor găsi o mască anticovid reutilizabilă și personalizată, o borsetă și mănuși personalizate. Vor fi oferite, prin tragere la sorți, 20 de mingi Bridgestone, iar unul dintre participanți va primi marele premiu: o dronă DJ Mavic Air.
Înscrierea la evenimente se face la linkul https://events.scania.ro/caravana-digitala-2020/
Desfasurata in jurul ideii de „Transport al Viitorului“, caravana Scania din 2018 incepe vineri, 7 septembrie, in Brasov, la sediul de acolo al importatorului, si continua la Rolex Suceava (11 septembrie), Scania Luncani (14 septembrie), Scania Pitesti (18 septembrie), Scania Bucuresti (21 septembrie), LKW Store Craiova (28 septembrie), Scania Bacau (5 octombrie), Scania Oradea (9 octombrie), Expo Arad (12 octombrie) si Scania Sibiu (19 octombrie).
Ca in fiecare an, sunt asteptati transportatori, soferi si pasionati de camioane si automobile, care vor avea ocazia sa se familiarizeze mai bine cu ceea ce inseamna condus responsabil si cu reducerea impactului pe care transportul de marfuri il are asupra mediului, aspecte strans legate de consumul de carburant. Proiectul „Transportul Viitorului” a inceput printr-o serie de filmulete educative dedicate publicului din industria transporturilor. Si in acest an va fi organizat un concurs, doritorii trebuind sa parcurga traseul pregatit de organizatori pentru a primi o vesta Scania ce poate fi personalizata sau marele premiu extras prin tragere la sorti, o excursie de doua zile la Porsche Track Experience in Istanbul, unde vor putea fi testate toate modelele Porsche pe o pista de Formula 1.
In Brasov, Cluj-Napoca, Bucuresti, Bacau si Arad, soferii de toate varstele sunt asteptati la Scania Driver Competitions, cea mai mare competitie pentru soferii profesionisti din lume. Trecand de probele teoretice si practice, fiecare dintre cei cinci castigatori ai semifinalelor, pe langa calificarea in etapa nationala, va primi un CEC in valoare de 1.000 de euro net si o invitatie pentru doua persoane la finala nationala ce va avea loc pe 4 mai 2019.
Castigatorul marii Finale din Suedia, de pe 25 mai 2019, va primi un camion Scania in valoare de 100.000 de euro.
De la caravana nu vor lipsi bucatele traditionale, ritmurile pop-rock ale formatiei Zavera si o expozitie interactiva despre energii regenerabile.
Partenerii Scania la acest eveniment sunt OMV, Bridgestone, CTEtrailers, Krone, Meiller, Porsche si IFPTR.
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit