Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Estimările Cargus în ceea ce privește evenimentul important pentru întreaga industrie de e-Commerce și consumatori, Black Friday,  arată o creștere numărului de expedieri cu 40% față de o perioadă obișnuită și cu 10% față de ediția de anul trecut. Cea mai mare pondere a livrărilor din această perioadă o reprezintă segmentul de e-Commerce local, însă compania așteaptă creșteri importante și în ceea ce privește livrările cross-border, inbound și outbound.

Pregătirile pentru vârful de sezon au început încă de acum câteva luni. Mare parte din investiții au acoperit zona logistică și operațională. Cargus a suplimentat cu peste 500 de persoane numărul curierilor și al sortatorilor, cu 40 numărul camioanelor și a asigurat achiziționarea de echipamente logistice pentru personalul din depozite, care vor asigura un flux continuu de sortare și o performanță operațională crescută. De asemenea, compania de curierat a renovat și relocat în spații mai extinse șase dintre depozitele logistice, pentru a face față fluxului crescut de livrări din acest vârf de sezon.

„Black Friday este un eveniment special, de bucurie, pentru clienți și consumatori, iar estimările arată că vom avea o perioadă intensă, cu volume însemnate și peste performanțele din 2022, pe tot parcursul lunii noiembrie. De asemenea, Black Friday reprezintă doar începutul sezonului de vârf în curierat, care se va încheia în apropierea sărbătorilor și care va influența pozitiv și rezultatele cumulate ale acestui an. Suntem pregătiți să facem față numărului mare de comenzi și să oferim cumpărătorilor o experiență foarte bună de livrare, atât prin curierii noștri, cât și prin rețeaua de magazine partenere și lockere Cargus SHIP & GO”, precizează Oana Mandicescu, Chief Sales Officer Cargus.

Compania de curierat estimează că articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, produsele cosmetice și cele pentru casă, electronicele și electrocasnicele se vor regăsi în topul preferințelor cumpărătorilor de Black Friday. Creșteri semnificative se vor vedea și în câteva categorii specifice și prezente în fiecare an de Black Friday, precum jucării și accesorii auto/anvelope.

Anul acesta, mai multe magazine online și-au prelungit perioada de reduceri, ceea ce va conduce și la o creștere a volumului de livrări pe tot parcursul lunii noiembrie. Pentru a eficientiza și extinde opțiunile de livrare, Cargus va folosi intens și infrastructura de livrare din punctele SHIP & GO, precum și rețeaua de lockere Cargus, care, împreună, numără aproximativ 3.000 de locații în toată țara. Totodată, Cargus a ajustat și programul depozitelor pentru a face față volumului mai mare de comenzi.

Toate aceste investiții în rețeaua operațională vor ajuta compania să ofere comercianților și consumatorilor o experiență de livrare foarte bună și vor susține creșterea volumelor din această perioadă de vârf (noiembrie-decembrie).

Cargus, una dintre cele mai importante companii din industria de curierat din România, a anunțat numirea lui Mircea Andriescu în poziția de Head of International Sales, ca parte a strategiei de extindere pe piețele internaționale și de dezvoltare a portofoliului de clienți atât pentru inbound (importuri), cât și pentru outbound (exporturi).

În noul său rol, Mircea Andriescu va coordona eforturile de creștere ale companiei, cu accent pe consolidarea operațiunilor din Polonia și extinderea în alte țări din regiune, tot astfel Cehia, Slovacia, Ungaria, Germania, Bulgaria și Grecia. Obiectivul companiei pentru 2024 este dublarea volumelor și a veniturilor din segmentul de comerț transfrontalier.

Mircea Andriescu posedă o experiență profesională de peste 15 ani, dintre care 5 ani în Sales Management, aduce o expertiză solidă în vânzările internaționale din industria de curierat. Totodată, a activat anterior la DHL Express timp de aproape 8 ani.

Prima țară în care Cargus și-a început operațiunile internaționale a fost în Polonia, în anul 2022, unde și-a adăugat clienți importanți în portofoliu, așa cum Vinted, Bonprix și LPP. În septembrie, compania și-a relocat depozitul din Polonia într-un spațiu logistic mai mare și mai modern pentru a susține creșterea activității. Cargus oferă servicii de curierat de tip inbound (importuri) și de tip outbound (exporturi), cu accent pe ajutarea comercianților români, care doresc să își vândă produsele pe piețe externe.

Investiția în extinderea internațională reflectă creșterea semnificativă a segmentului cross-border e-Commerce în Europa și a angajamentului Cargus de a furniza servicii de livrare de înaltă calitate clienților din regiune.

„Suntem încântați să îl avem pe Mircea Andriescu în echipa noastră într-un moment atât de important pentru Cargus și cred că împreună putem să ne atingem obiectivele – extinderea serviciilor noastre de curierat către țările din regiune și susținerea antreprenorilor români să găsească noi piețe de desfacere. Pentru anul 2024, țintim diversificarea portofoliului de clienți, adăugând companii din IT&C, Beauty și Pharma, atât de tip B2C, cât și B2B, dar și extinderea serviciilor noastre de curierat pentru a acoperi toate etapele procesului logistic (first, middle și last mile).”,

a menționat Oana Mandicescu, Chief Sales Officer.

„Mă bucur să fiu parte din acest proiect ambițios de extindere a companiei. România este o piață cu mult potențial pentru jucătorii internaționali de e-Commerce, vedem deja acest lucru prin prisma colaborării cu companii din Polonia. În egală măsură, avem șansa să contribuim la dezvoltarea mediului de business local, ajutând comercianții români să își exporte produsele pe piețele europene. Strategia noastră vizează dezvoltarea unei rețele regionale de livrare prin implementarea de facilități cross-dock în zone strategice și crearea de parteneriate cu operatori logistici locali, astfel încât să putem oferi clienților o experiență unică, integrată, la costuri optime.”,

a completat Mircea Andriescu, Head of International Sales Cargus.