UPS a comandat la inceput lui februarie 10.000 de autoutilitare electrice de la start-up-ul Arrival, companie in care a achizitionat si o participatie minoritara. Vehiculele sunt proiectate in functie de nevoile curierului american. Pe langa tractiunea electrica, noile autoutilitare vor fi echipate cu un sistem de asistenta pentru soferi care imbunatateste siguranta si permite vehiculelor sa se deplaseze autonom in cadrul platformelor UPS. Compania va incepe testarea acestui sistem in 2020, iar autoutilitarele vor fi utilizate in Europa si America de Nord. Arrival produce componentele cele mai importante ale vehiculelor, de la sasiu la lantul cinematic, de la comenzile electronice pana la caroserie. Proiectarea este modulara, pentru a reduce costurile de intretinere, iar productia va avea loc in unitati mici. „In calitate de partener strategic al Arrival, UPS a furnizat informatii valoroase despre modul in care se folosesc autoutilitarele electrice pe sosea si, mai important, cum pot fi complet optimizate pentru soferi”, a explicat Denis Sverdlov, director general al Arrival.
In lupta pentru cele sapte trofee Trailer Innovation – competitie din al carei juriu face parte si revista Tranzit – acordate la categoriile Caroserie, Sasiu, Componente, Siguranta, Mediu, Concept si Smart Trailer s-au inscris anul acesta 66 de inovatii, pe care le vom prezenta in urmatoarele luni, din octombrie inclusiv cu punctajele obtinute de fiecare dintre ele.
In cele ce urmeaza aveti detalii despre caroseriile si sasiurile care si-au disputat premiile din acest an.
Delete Finland Oy s-a inscris la categoria Caroserie cu sistemul SkipUp de stivuit containere, ce permite inlocuirea unui container de mari dimensiuni pentru deseuri, cand este plin, cu unul gol, prin ridicarea primului in partea de sus a camionului. Astfel operatiunile logistice on-site sunt cu 50% mai eficiente, ceea ce reduce si emisiile la jumatate si scade semnificativ nevoia de spatiu de depozitare pentru containere. Iar faptul ca la centru ajung mai putine vehicule creste siguranta in incinta. Deoarece este atat de usor de schimbat containerele intre ele, numarul celor necesare intr-un centru logistic pentru fiecare tip de deseu este mai mic, astfel ca se creeaza mai mult spatiu pentru alte operatiuni si se poate face sortare continua. Cantitatea de deseuri care pot fi luate intr-un sigur camion este de pana la de doua ori mai mare, in anumite limite de greutate, ceea ce scade si consumul de carburant, iar faptul ca un camion poate incarca un skip gol impreuna cu unul plin imbunatateste logistica pe platforma.
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit