Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Carrefour România a primit de la SAFE Asset Group Certificarea internațională de Conformitate care atestă rigurozitatea și corectitudinea măsurilor anti-coronavirus implementate de companie și le recunoaște a fi conforme cu recomandările OMS, ale Centrului European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) și cu bunele practici internaționale din retail.

Certificarea tuturor hipermarketurilor Carrefour și a spațiilor de birouri drept „Covid-19 Compliant“ a rezultat în urma unui proces riguros de evaluare a cadrului global de proceduri de siguranță, inclusiv a protocoalelor de curățenie și reacție, efectuat în perioada septembrie-octombrie 2020. Evaluarea s-a concentrat pe patru direcții: comunicarea măsurilor de siguranță, protocolul de igienă, siguranța clienților și a angajaților și procedura de răspuns în cazul incidentelor. „Din prima zi și în fiecare zi, prioritatea noastră este sănătatea clienților și a colegilor noștri. Responsabilitatea începe cu fiecare dintre noi și doar împreună putem avea grijă de comunitate. De la debutul crizei am luat decizii care să ne așeze cu un pas înaintea unei boli care lovește rapid şi nu lăsăm garda jos. Venim acum către clienți cu o certificare internațională, care aduce o siguranță în plus în magazine. Continuăm să investim în standarde de siguranță pentru spațiile noastre și în tehnologie care să îmbunătățească experiența clienților”,a declarat Cătălin Samara, Chief Operation Officer Carrefour România. „Certificarea acoperă nu numai procedurile din magazin, dar evaluează şi modul în care organizația previne și e pregătită să răspundă, la toate nivelurile, la situații ce ar putea fi generate de Covid-19. Respectarea unui cadru bine documentat este ceea ce oferă unei organizații rezistență și capacitate de a opera la standarde înalte pe termen lung”, afirmă Magnus Roxner, Chief Operation Officer SAFE Asset Group.

Carrefour a crescut capacitatea de receptie, pregatire si depozitare la fiecare depozit pentru a usura procesarea comenzilor, arata compania intr-un raspuns pentru Tranzit. In fiecare zi, peste 600 de camioane cu marfa aprovizioneaza magazinele retailer-ului din toata tara.
 
„Intreaga suprafata a depozitelor este dezinfectata complet in mod regulat, iar toti angajatii si colaboratorii sunt instruiti permanent cu privire la respectarea masurilor de preventie a raspandirii virusului. In depozite au fost instalate dispensere cu dezinfectant si tuneluri de dezinfectie in toate punctele-cheie, iar angajatii au la dispozitie si termometre fara contact. Ei sunt instruiti si sunt obligati sa respecte normele de siguranta si distantare atat in timpul activitatii cat si al pauzelor sau al transportului angajatilor (instructiunile sunt afisate in punctele cheie ale depozitului)”, arata Carrefour. Compania mai spune ca masinile de livrare sunt dezinfectate periodic, inclusiv vehiculele firmelor de curierat cu care colaboreaza, pe care tot Carrefour le dezinfecteaza inainte de fiecare plecare in cursa. Masurile de igiena in magazine si la livrare sunt respectate inclusiv de shopperii Bringo.

Pentru a nu avea probleme cu aprovizionarea magazinelor, retailerul a crescut capacitatea de receptie/pregatire, dar si cea de depozitare a fiecarui depozit, pentru a usura procesarea comenzilor, dar si gestionarea receptiei si a stocurilor in depozitele Carrefour. Astfel, peste 600 de camioane cu marfa pleaca zilnic spre magazinele companiei franceze din toata tara.
 
In privinta livratorii, activi atat in magazine cat si in depozite, masurile de igiena luate de retailer se refera la spalarea mainilor inainte si dupa pregatirea fiecarei comenzi. In plus, acestia sunt echipati cu masca si manusi, iar la destinatie pastreaza distanta recomandata. Mai mult, curierii care livreaza comenzile online sunt echipati cu plicuri pentru plata cash, iar comenzile sunt lasate la usa, mai spune Carrefour in raspunsul adresat Tranzit.