Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Carrefour a crescut capacitatea de receptie, pregatire si depozitare la fiecare depozit pentru a usura procesarea comenzilor, arata compania intr-un raspuns pentru Tranzit. In fiecare zi, peste 600 de camioane cu marfa aprovizioneaza magazinele retailer-ului din toata tara.
 
„Intreaga suprafata a depozitelor este dezinfectata complet in mod regulat, iar toti angajatii si colaboratorii sunt instruiti permanent cu privire la respectarea masurilor de preventie a raspandirii virusului. In depozite au fost instalate dispensere cu dezinfectant si tuneluri de dezinfectie in toate punctele-cheie, iar angajatii au la dispozitie si termometre fara contact. Ei sunt instruiti si sunt obligati sa respecte normele de siguranta si distantare atat in timpul activitatii cat si al pauzelor sau al transportului angajatilor (instructiunile sunt afisate in punctele cheie ale depozitului)”, arata Carrefour. Compania mai spune ca masinile de livrare sunt dezinfectate periodic, inclusiv vehiculele firmelor de curierat cu care colaboreaza, pe care tot Carrefour le dezinfecteaza inainte de fiecare plecare in cursa. Masurile de igiena in magazine si la livrare sunt respectate inclusiv de shopperii Bringo.

Pentru a nu avea probleme cu aprovizionarea magazinelor, retailerul a crescut capacitatea de receptie/pregatire, dar si cea de depozitare a fiecarui depozit, pentru a usura procesarea comenzilor, dar si gestionarea receptiei si a stocurilor in depozitele Carrefour. Astfel, peste 600 de camioane cu marfa pleaca zilnic spre magazinele companiei franceze din toata tara.
 
In privinta livratorii, activi atat in magazine cat si in depozite, masurile de igiena luate de retailer se refera la spalarea mainilor inainte si dupa pregatirea fiecarei comenzi. In plus, acestia sunt echipati cu masca si manusi, iar la destinatie pastreaza distanta recomandata. Mai mult, curierii care livreaza comenzile online sunt echipati cu plicuri pentru plata cash, iar comenzile sunt lasate la usa, mai spune Carrefour in raspunsul adresat Tranzit. 

Potrivit Dunwell, in zona Munteniei se regasesc 14 centre de distributie, care acopera o suprafata de 615.000 m2, ceea ce inseamna peste doua treimi din suprafata totala a depozitelor (950.000 m2), din care sunt aprovizionate marile magazine ale celor noua lanturi importante de retail din Romania.
In zona capitalei se regasesc cele mai multe investitii in depozite, peste 400.000 m2 fiind reprezentati de proiecte situate in zonele de vest (Carrefour, LIDL, Profi, Cora), Nord (Auchan, Carrefour, Metro, REWE, Mega Image), dar si sud (Mega Image).
Din cei aproximativ 250.000 m2 de depozite din zona Transilvaniei sunt aprovizionate zilnic retelele a cinci retaileri internationali cu sute de magazine in centrul si vestul tarii: Kaufland, Carrefour, LIDL, Profi si grupul REWE.
Clujul si imprejurimile raman principala atractie de investitii in depozite pentru sectorul FMCG, aici fiind concentrate spatii de depozitare de aproximativ 180.000 m2.
Lanturile de retail LIDL, Profi si REWE din zona Moldovei sunt aprovizionate zilnic din depozitele proprii in Roman si Bacau, care totalizeaza peste 85.000 m2
Cea mai mare pondere a depozitelor este concentrata in Roman, acolo unde LIDL si Profi au peste 70.000 m2.