Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

… pe care îl puteți descoperi aici: Iveco Group Logo Reveal – YouTube.

Iar IVECO Group, al cărei nume a apărut în 1975, prin înființarea Industrial VEhicles COrporation, apare, datorită noului logo, ca entitate de tip holding, noua sa divizie On-Highway – care se va desprinde din cadrul CNH Industrial N.V., cel mai probabil la început de 2022 – prinzând astfel contur ca organizație globală responsabilă cu protecția, suportul și consolidarea a opt entități unice, dar unificate.

Designul noului logo subliniază importanța mărcilor pe care le reunește compania și reprezintă și un omagiu față de moștenirea lor, delimitându-le clar noua traiectorie. Identitatea este subliniată prin intermediul unui tipar sobru, culoarea indică stabilitatea, puterea ADN-ului industrial și ambiția de a-și atinge obiectivele, iar punctul albastru dintre cele două cuvinte sugerează angajamentul față de inovație – o tradiție pentru producătorul italian – și echilibrul, dar atrage atenția și asupra detaliilor.

Sub noul logo se află desfășurarea de forțe a mărcilor pe care le reunește grupul, având în centru IVECO (marca vehiculelor comerciale din gamele ușoare, medii și grele) și FPT Industrial (brandul producător al motoarelor și al transmisiilor din CNH Industrial).

După pauza provocată de pandemie, Iveco își reia eforturile pentru a deveni o companie complet autonomă. Separarea de CNH Industrial va avea loc în primele luni ale anului 2022 odată cu nașterea grupului Iveco, din care este deja creată echipa de conducere: Francesco Tanzi pentru funcția de director financiar, un rol necesar pentru a gestiona autonomia din punct de vedere financiar. Tanzi vine din aceeași poziție în Pirelli. Annalisa Stupenengo, care va fi responsabilă cu partea operațională (producție, calitate, logistică și achiziții), acum președinte al diviziei Powertrain, și Sylvain Blaise, care va fi responsabil de Powertrain și care provine și de la CNH.

Grupul Iveco va reuni activitățile de producție de vehicule comerciale și autobuze Iveco (inclusiv Astra, Magirus și divizia pentru vehicule militare) și unitatea de producție a motoarelor (FPT), în timp ce activitățile legate de producția de vehicule și mașini vor rămâne sub CNH Industrial pentru construcții, agricultură și activități speciale. În prezent, nu se știe dacă CNH Industrial va păstra întregul capital al Grupului Iveco sau va vinde o parte din acesta către investitori sau pe piața de capital.