CNH Industrial și-a desemnat CEO-ul pentru noua entitate On-Highway – care se așteaptă să-și înceapă operațiunile independente la începutul lui 2022 – în persoana lui Gerrit Marx.
Afacerea On-Highway va include următoarele mărci, fiecare cu activitățile sale: IVECO (vehicule comerciale grele, medii și ușoare), IVECO Astra (camioane pentru condiții grele), IVECO Bus și Heuliez Bus (autobuze și autocare), Magirus (vehicule pentru stins incendii), IVECO Defence Vehicles (vehicule de apărare și de protecție civilă), FPT (trenuri de rulare) și IVECO Capital (servicii financiare).
Gerrit Marx s-a alăturat CNH Industrial în ianuarie 2019, ca președinte al diviziei de Vehicule Comerciale și Speciale, și are 20 de ani de experiență în funcții de mare importanță din cadrul McKinsey & Company, Daimler AG, Skoda și Bain Capital. El a lucrat în diverse zone geografice și segmente industriale, mai ales automotive.
“Salutăm știrea cu privire la eșuarea negocierilor dintre CNH Industrial și FAW Jiefang cu privire la vânzarea Iveco”, spune ministrul Dezvoltării și Economiei din Italia, Giancarlo Giorgetti, într-o postare pe site-ul instituției. Acesta subliniază că “guvernul italian a urmărit tratativele cu multă atenție și discreție, deoarece consideră că producția de autovehicule grele este de interes strategic național”.
În acest moment, ministrul confirmă că este “gata să se așeze la masă pentru a interveni în protejarea și menținerea acestei producții de autovehicule în Italia”.
Potrivit presei italiene, nu numai politicienii din Peninsulă se bucură de eșuarea tratativelor, ci și sindicatele lucrătorilor. Revista italiană Uomini e Trasporti sugerează că întreruperea negocierilor a fost cauzată de propunerea de închidere a tranzacției la 3,6 miliarde de dolari, considerate inadecvată, precum și legislația strictă în vigoare la Beijing.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit