Case IH a anuntat numirea lui Ville Mansikkamäki in rolul de vicepresedinte Case IH Europe. El il va urma pe Thierry Panadero, care a preluat functia de sef al operatiunilor comerciale ale CNH Industrial. „Sunt incantat sa il primesc pe Ville Mansikkamäki in compania noastra. Cei 20 de ani de experienta internationala solida in diverse roluri de vanzari, marketing, asistenta pentru clienti si piese de schimb vor aduce o contributie valoroasa la succesul si dezvoltarea Case IH in Europa."
Ville Mansikkamäki a absolvit Institutul de Tehnologie Rauma din Finlanda cu o diploma de licenta in domeniul logisticii, materialelor si gestionarii lanturilor de aprovizionare. S-a alaturat companiei Valtra Inc. in calitate de Customer Service Manager in 2001 si ulterior a obtinut un EMBA la Universitatea din Jyväskylä. Dupa mai multe roluri in cadrul Valtra Inc. si al societatii sale-mama, AGCO Corporation, a detinut postul de Director Vanzari Valtra EAME (Europa, Africa, Orientul Mijlociu) in cei 7 ani inainte de aderarea la Case IH. Numirea sa face parte dintr-o reorganizare mai larga a CNH Industrial in cadrul strategiei sale de dezvoltare „Transform 2 Win”, care va permite celor cinci segmente de operare sa isi atinga potentialul deplin si sa transforme structura generala a grupului. Aceasta abordare va maximiza concentrarea si flexibilitatea managementului, va alinia prioritatile si stimulentele de investitii, va raspunde nevoilor de afaceri ale fiecarui segment si va optimiza structura costurilor si a capitalului CNH Industrial.
CNH Industrial a anuntat, in 2019, noul plan de business „Transform2Win” pentru perioada 2020-2024, care vizeaza, printre altele, cresterea vanzarilor cu 5% pe an, majorarea investitiilor anuale in dezvoltare de produse, in valoare totala de 13 miliarde de dolari pana in 2024, ajustarea marjei EBIT a activitatilor industriale pana la 10% in 2024 (mai mult decat dublu fata de nivelurile actuale), dar si separarea activelor „On-Highway” (vehicule comerciale si productie de motoare) de activele „Off-Highway” (vehicule pentru constructii, agricultura si alte aplicatii speciale).
In ciuda blocajului generat de pandemie, noul plan de business merge mai departe, a declarat Thomas Hilse, Presedinte Iveco Brand, intr-un interviu acordat presedintelui juriului Truck of the Year, Giannerico Griffini. Astfel, innoirea gamelor de produse, inceputa in 2019 cu utilitara Daily si camionul S-Way, va continua in cea de-a doua parte a 2020 cu modelul off-road Iveco T-Way, succesorul Trakker. De asemenea, colaborarea cu Nikola pentru dezvoltarea camionului electric merge mai departe, iar testarea prototipului Nikola Tre pentru piata europeana va incepe – conform programului – la sfarsitul acestui an. Versiunea electrica pe baterii va fi gata in 2021, iar cea pe celule de hidrogen, in 2023.
Iveco nu abandoneaza nici proiectul promovarii gazului natural ca tehnologie alternativa viabila, ci dimpotriva. In scurt timp urmeaza sa fie lansata cea de-a doua generatie a camionului pe gaz natural lichefiat Stralis LNG, a precizat presedintele Iveco Brand, iar reactiile din partea clientilor sunt pozitive, cererea de camioane pe LNG fiind in crestere, in paralel cu extinderea retelei de alimentare la nivel european.
