Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
CNH Industrial a anuntat, in 2019, noul plan de business „Transform2Win” pentru perioada 2020-2024, care vizeaza, printre altele, cresterea vanzarilor cu 5% pe an, majorarea investitiilor anuale in dezvoltare de produse, in valoare totala de 13 miliarde de dolari pana in 2024, ajustarea marjei EBIT a activitatilor industriale pana la 10% in 2024 (mai mult decat dublu fata de nivelurile actuale), dar si separarea activelor „On-Highway” (vehicule comerciale si productie de motoare) de activele „Off-Highway” (vehicule pentru constructii, agricultura si alte aplicatii speciale).


In ciuda blocajului generat de pandemie, noul plan de business merge mai departe, a declarat Thomas Hilse, Presedinte Iveco Brand, intr-un interviu acordat presedintelui juriului Truck of the Year, Giannerico Griffini. Astfel, innoirea gamelor de produse, inceputa in 2019 cu utilitara Daily si camionul S-Way, va continua in cea de-a doua parte a 2020 cu modelul off-road Iveco T-Way, succesorul Trakker. De asemenea, colaborarea cu Nikola pentru dezvoltarea camionului electric merge mai departe, iar testarea prototipului Nikola Tre pentru piata europeana va incepe – conform programului – la sfarsitul acestui an. Versiunea electrica pe baterii va fi gata in 2021, iar cea pe celule de hidrogen, in 2023.


Iveco nu abandoneaza nici proiectul promovarii gazului natural ca tehnologie alternativa viabila, ci dimpotriva. In scurt timp urmeaza sa fie lansata cea de-a doua generatie a camionului pe gaz natural lichefiat Stralis LNG, a precizat presedintele Iveco Brand, iar reactiile din partea clientilor sunt pozitive, cererea de camioane pe LNG fiind in crestere, in paralel cu extinderea retelei de alimentare la nivel european.
 

IVECO a anuntat, ieri, 5 mai, ca va relua productia la fabricile sale din Italia si Spania, care au fost inchise temporar in martie pentru a proteja angajatii si pentru a contribui la eforturile autoritatilor locale de limitare a raspandirii COVID-19. Totodata, la nivelul grupului CNH Industrial peste doua treimi din cele 67 de fabrici sunt deja operationale in diferite stadii.
 
Uzina IVECO din Suzzara (Italia) a reluat deja productia in data de 4 mai, in timp ce fabricile din Brescia (Italia), Madrid si Valladolid (Spania) sunt gata sa reia lucrul pe 11 mai. Producatorul a lucrat impreuna cu furnizorii pentru a-si asigura stocurile de piese necesare pentru reinceperea treptata a activitatii.
 
Printre masurile complexe luate se numara dezinfectarea facilitatilor, statiilor de lucru si a uneltelor, dar si aprovizionarea cu echipamente de protectie precum masti, viziere, manusi si gel dezinfectant. Planul general al fabricii si fluxurile de activitate au fost reorganizate pentru ca angajatii sa poata mentine o distanta sigura intre ei. „Clientii nostri sunt in prima linie de lupta cu acest virus, pastrand lantul de aprovizionare, aprovizionand populatia cu medicamente, alimente si carburanti. Am ramas de partea lor in aceasta perioada de izolare, cand dealerii si atelierele noastre de service au ramas deschise. Vom continua sa facem acest lucru”, a declarat Thomas Hilse, presedintele IVECO. Odata cu reinceperea productiei, livrarile noului IVECO S-WAY catre numerosii clienti care au comandat deja noul model vor continua.
 
La nivelul grupului, CNH Industrial a anuntat tot pe 5 mai, ca reluarea operatiunilor de fabricatie se desfasoara conform planului si urmeaza toate protocoalele COVID-19 de sanatate si securitate la nivel global. Un element esential pentru acest proces este sanatatea si siguranta angajatilor si acordurile cu sindicatele, pentru a asigura o implicare deplina cu reluarea activitatilor. Prioritate in deschiderea fabricilor CNH au avut agricultura si fabricatia de motoare, urmate de productia vehiculelor comerciale si specializate, ulterior fiind si productia de echipamente de constructii. CNH Industrial intentioneaza sa reia lucrul la capacitate maxima in majoritatea fabricilor pana la finalul lunii mai.