Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Winnie Harlow, supermodel și antreprenor în domeniul frumuseții, a împărtășit felicitări de sărbători generate de inteligența artificială, concepute cu ajutorul instrumentului Create Real Magic de la Coca-Cola, pentru a oferi fanilor o perspectivă unică asupra a ceea ce este cel mai important în acest sezon festiv.

Anul acesta, legătura istorică Coca-Cola cu Crăciunul este reînnoită prin lansarea mult așteptatei campanii „Trezește magia Crăciunului care trăiește în tine”, ancorată în acte de bunătate, generozitate și bunăvoință, pentru a celebra spiritul Crăciunului din fiecare dintre noi.

Ediția din decembrie reprezintă tributul lui Winnie pentru tot ceea ce înseamnă modă, fabulos și sărbători. Bucurie în Jamaica este inspirat din sărbătorile pe care Winnie le-a petrecut pe plajă, bucurându-se de festinurile de vacanță la grătar. Cozy in Canada este o aluzie la Crăciunurile confortabile petrecute alături de familia ei în Ontario.

Imaginile lui Winnie evidențiază capacitatea IA de a conecta și de a-i invita pe oameni să își îmbrățișeze individualitatea, indiferent de locul în care se află în lume.

„Sunt foarte încântată să fac parte din acest proiect inovator. În tot ceea ce fac, creativitatea și bunătatea sunt esențiale și îmi place modul în care generatorul de felicitări de Crăciun Coca-Cola Create Real Magic AI oferă tuturor șansa de a crea conform lumii așa cum o văd ei și de a împărtăși viziunea lor unică despre Crăciun. Împreună, invităm oamenii de pretutindeni să facă acest lucru. Oamenii vor să arate că le pasă prin trimiterea unei felicitări, dar multe dintre felicitările pe care le puteți cumpăra din magazine nu reflectă întotdeauna lumea în care trăim sau chiar locul în care vă aflați în lume. Acest parteneriat înseamnă mai mult decât crearea de imagini; este vorba despre stabilirea unui nou standard de reprezentare în toate formele de media. Am perturbat moda, acum este timpul să perturbăm modul în care trimitem felicitările de Crăciun și cum arată acest lucru.”,

a declarat Winnie.

Platforma Create Real Magic de la Coca-Cola permite tuturor să experimenteze inteligența artificială și să își creeze propriile felicitări de Crăciun partajabile, într-un mod care să reflecte în mod unic modul în care sărbătoresc sezonul festiv. Alături de puterea inteligenței artificiale de a visa la cele mai creative modele, Coca- Cola oferă un acces fără precedent la personajele și imaginile sale iconice. Prin împărtășirea acestor bunuri istorice – și permițând ca acestea să fie văzute prin prisma noilor tehnologii – ele pot fi redescoperite de o generație mai tânără, permițându-le să fie reinterpretate și relevante în 2023.

„Întoarcem scenariul. Punem literalmente puterea mărcii noastre în mâinile fanilor noștri. Acum, aceștia pot personaliza felicitările de Crăciun și se pot reprezenta așa cum le-ar plăcea să fie văzuți, într-un mod care să reprezinte modul în care sărbătoresc perioada Crăciunului, atunci când își împărtășesc creațiile de sărbători pe canalele lor de socializare cu cei dragi.”,

a precizat Pratik Thakar, responsabilul global Coca-Cola pentru Inteligență Artificială Generativă.

Winnie și Coca-Cola încurajează oamenii din întreaga lume să viziteze site-ul CreateRealMagic.com și să creeze lucrări de artă pe care să le împărtășească cu familia și prietenii. Creatorii pot descărca, partaja, copia și distribui felicitările lor așa cum doresc.

Campania festivă globală din acest an prinde viață în mai multe forme și va fi adaptată în peste 80 de piețe din întreaga lume. Tema unificatoare este magia bunătății și spiritul de generozitate și bunăvoință din noi toți. Această narațiune se extinde pe toate canalele – de la spotul TV, la experiențe fizice cu turneul iconic al Caravanei de Crăciun Coca-Cola și parteneriate caritabile locale, la inițiative digitale, așa cum generatorul de felicitări de Crăciun IA „Create Real Magic” și testul „Find Your Inner Santa”, sau două scurtmetraje care urmează să apară de Crăciun.

Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) va începe să utilizeze 30 de camioane electrice Renault Trucks pentru livrările last mile către clienții din Belgia, dintre care primele cinci au pornit la drum în zona Anvers.

Prin acest parteneriat cu Renault Trucks, producătorul de băuturi își electrifică o cincime din flota de camioane și creează cel mai mare parc de camioane electrice din Belgia, ceea ce îi va permite să-și scadă emisiile de CO2 cu 75% comparativ cu camioanele diesel și cu 30% pe întregul lanț valoric, până în 2030, și să devină neutru din punct de vedere climatic până în 2040.

Pentru aceasta, Coca-Cola acționează pe mai multe fronturi, inclusiv reducerea pe cât posibil a ambalajelor, care reprezintă 40% din amprenta sa de mediu – în 2021 a început să folosească plastic 100% reciclat pentru toate sticlele din Belgia, ceea ce a redus emisiile cu 70%. Iar centrul său de la Chaudfontaine a obținut certificarea neutralității în ceea ce privește emisiile de carbon.

Coca-Cola a colaborat cu Renault Trucks pentru a selecta camioanele potrivite și a crea cele mai bune condiții de încărcare pentru utilizarea lor locală. „Am analizat cu grijă datele logistice ale Coca-Cola, am produs simulări realiste de rute și am efectuat teste în condiții reale de operare, care au vizat consumul de energie, precum și confortul și siguranța șoferului”, detaliază Siegfried Van Brabandt, Managing Director Renault Trucks Belux. Camioanele sunt echipate cu sisteme de camere de 360°, pentru eliminarea unghiurilor moarte, cu sistem pentru avertizarea pietonilor și bicicliștilor și cu o ușă transparentă, pentru vizibilitate optimă pe partea pasagerului.

Pentru a-și ajuta clienții să-și decarbonizeze flotele, Renault Trucks dezvoltă o soluție personalizată care acoperă atât vehiculele, cât și serviciile, oferă suport pentru utilizarea corectă a camioanelor electrice și continuă să-și extindem gama de vehicule electrice: anul viitor va produce un camion electric de 44 t care merge mai cu o singură încărcare. În plus, ca parte a Grupului Volvo, investește în expansiunea infrastructurii publice de încărcare din Europa, prin parteneriate strategice.