Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Cu un volum de vanzari mai mare cu 5,6% in 2019 fata de 2018, Coca-Cola HBC Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2,76 de miliarde de lei (581 de milioane de euro), in crestere cu 9% fata de 2018. Compania a vandut in 2019 peste 1,1 miliarde de litri de bauturi racoritoare, cifra care se situeaza peste nivelul inregistrat in 2008, ultimul an de boom economic pentru Romania inainte de criza economica internationala, potrivit ZF. Iar cifra de afaceri raportata in 2019 este la cel mai inalt nivel din istoria de aproape 30 de ani.
In Romania, Coca-Cola are trei unitati de productie, la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei, si peste 1.400 de angajati.
Grupul activeaza in 28 de tari si este controlat de Kar-Tess Holding (23% din actiuni), o companie controlata la randul sau de familia David-Leventis si The Coca-Cola Company (23% din actiuni). Ca volume vandute, Romania este a patra piata pentru Coca-Cola Hellenic, dupa Rusia, Italia si Nigeria.
 

Politica celui mai mic pret a inceput deja sa se clatine dupa ce majoritatea firmelor de transport au plecat sa lucreze pe bani mai multi la intracomunitar. Amenintarea Pachetului de Mobilitate si cresterea capacitatii de transport in vestul Europei cu mult peste cererea existenta dau sperante producatorilor si retailerilor ca preturile de transport la intern vor ramane cam la acelasi nivel, daca nu vor scadea usor. Totusi, criza de soferi si marja mica de profit cu care lucreaza in prezent transportatorii de marfa iii determina pe beneficiarii de transport sa fie mai atenti la relatia cu subcontractorii.

Conferinta de logistica din prima zi a ExpoTranzit, de pe 30 mai, de la Cluj-Napoca, va lua in discutie atat provocarile legate de capacitatea de transport de pe piata, cat mai ales nevoia de a creste calitatea serviciilor de distributie prin motivarea soferilor/curierilor, cat si prin implementarea de aplicatii specifice pentru optimizarea si eficientizarea livrarilor.
Vom discuta despre criza fortei de munca, nevoia de reducere continua a costurilor, livrarea rapida, exacta si cu frecventa ridicata, canalul e-commerce si reducerea amprentei de Carbon cu reprezentanti ai Coca-Cola, Mega Image, FAN Courier, e-mag si altii.
Dezvoltatorii de platforme logistice se pot si ei implica in rezolvarea crizei de forta de munca pentru companiile de logistica si productie prin construirea de mini-orase si campusuri pentru lucratorii care vin de la distante mai mari de 100 km.
Identificarea de solutii si creativitatea jucatorilor din supply-chain este cheia oricarui eveniment Tranzit, iar de aceasta data, la Cluj, vom premia si cele mai eficiente solutii propuse de industrie pentru eficientizarea operatiunilor logistice si de transport.
Va asteptam sa veniti alaturi de noi pe 30 mai la Cluj-Napoca, la grand Hotel Italia.
Pentru inscrieri sau primirea programului complet al conferintei contactati-ne pe office@traficmedia.ro sau la telefon 0744 763 928.