Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Coletăria.ro, parte a grupului Packeta, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, depășește anul acesta 1 milion de euro investiți în România, plasând astfel operațiunile din țara noastră în rândul celor mai importante la nivel de grup.

Pe lângă deschiderea depozitului din Oradea și transformarea depozitului din București în hub regional pentru a deservi atât România, cât și țările din regiunea Balcanilor, implementate deja, alte investiții strategice au fost direcționate către: crearea de linii directe de transport internațional; dezvoltarea infrastructurii rețelei naționale de puncte pick-up; personal – creștere de peste 4 ori a echipei față de 2019; echipamente logistice – pentru reducerea timpilor de procesare a volumelor semnificative de colete; soluții pentru integrarea automatizată cu diferite tipuri de platforme de eCommerce Open Source și SaaS.

Anul 2019 a reprezentat un start important privind dezvoltarea business-ului Coletăria.ro pe piața din Romania, datorat creșterii continue a volumelor de colete. Odată cu această creștere, a fost imperios necesar să investim pe direcții strategice diferite pentru a răspunde cu promptitudine cererii pieței locale și internaționale. În perioada următoare, vom consolida investițiile deja demarate și vom începe lucrările la un nou depozit în partea de vest a țării, cu termen de finalizare de un an, concomitent cu dezvoltarea rețelei naționale de puncte pick-up”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

Cât privește evoluția business-ului Coletăria.ro pe piața din România, targetul pentru livrarea de colete stabilit la nivel de grup vizează o creștere de cel puțin 100%, țintă stabilită pentru toate entitățile din grupul Packeta.

Anul acesta, ne așteptăm la o creștere de 2 ori și jumătate a volumului de colete livrate față de anul trecut, însă atingerea acestui obiectiv depinde foarte mult de evoluția pandemiei de COVID 19, de comportamentul de consum al românilor și de măsurile adoptate de autorități. Cu toate acestea, dacă situația va evolua ca în perioada primului lockdown, ne așteptăm, în perioada imediat următoare, la triplarea volumului de colete, atât cross boder, cât și național, comparativ cu numărul de colete procesate în aceeași perioadă a anului trecut”, mai spune Alexandr Jeleascov.

De asemenea, Coletăria.ro va continua și extinderea canalelor de vânzări, prin parteneriate cu diferite platforme de eCommerce, acestea asigurând accesul către un segment important de clienți.

Coletaria.ro transforma depozitul din Bucuresti in hub regional care permite livrari directe de colete in Bulgaria, Grecia si Cipru. Astfel, timpul de livrare al coletelor catre cele trei tari se micsoreaza la doar 24 de ore. „Transformarea depozitului din Bucuresti intr-un hub ce permite livrari directe de produse catre Bulgaria, Grecia si Cipru a fost posibila ca urmare a parteneriatului cu Econt Bulgaria. Decizia a fost de natura strategica, la nivel de grup si a luat in calcul proximitatea depozitului din Bucuresti de cel din Sofia”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro.
Pana acum, coletele expediate din Bucuresti cu destinatia Bulgaria, Cipru sau Grecia erau livrate din Budapesta, pe o ruta directa catre Sofia, de acolo fiind distribuite in fiecare tara. Odata cu acest parteneriat, coletele catre cele trei tari pleaca direct in hub-ul din Bucuresti si sunt injectate in aceeasi zi in hub-ul de la Sofia, castigul de timp fiind de cel putin 2 zile. „Prin acest parteneriat, oferim sellerilor si magazinelor din Romania acces si la cel mai popular serviciu de curierat din Bulgaria, reusind, in acelasi timp, sa mentinem preturile la un nivel avantajos si sa crestem rapiditatea livrarii coletelor”, mai spune Alexandr Jeleascov.
Noua structura creeaza premisele cresterii numarului de angajati, Coletaria.ro luand in calcul majorarea echipei in perioada imediat urmatoare, in functie de volumul de colete procesate. 
Totodata, Coletaria.ro vizeaza deschiderea de noi piete pentru magazinele din Romania, urmand aceeasi strategie: realizarea de parteneriate cu firme de transport din afara tarii.