Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Numarul comenzilor cross border din Romania a scazut considerabil, pe fondul epidemiei de Coronavirus, in schimb a crescut mult numarul comenzilor din extern pentru Romania. In acest moment, putem compara numarul coletelor din exterior cu numarul expedierilor din perioada sarbatorilor de iarna, arata Coletaria.ro, intr-un raspuns pentru Tranzit.
Conform prevederilor legale si informatiilor primite de la autoritati, Coletaria.ro mentioneaza ca a luat toate masurile necesare pentru a preveni infectarea si raspandirea virusului Covid-19. „Depozitele noastre sunt dezinfectate regulat, toti angajatii din depozite poarta manusi si echipament de protectie. Este restrictionat accesul curierilor parteneri in hale. In afara de colegii din departamentul Operational, toate departamentele lucreaza in regim home office. Masuri de precautie au fost luate si de catre transportatorii parteneri”, a declarat Alexandr Jeleascov CEO Coltaria.ro.
Compania a suspendat din 16 martie livrarile din si inspre Italia, unde a livrat peste tot excluzand zonele rosii, si livreaza in regim restrictionat in Germania, Franta si Spania. „In acest moment, nu efectuam livrari in China, Iran, Coreea de Sud. Clientii nostri sunt informati regulat despre schimbarile care intervin in unele regiuni din aceste tari”, a mai spus Alexandr Jeleascov pentru Tranzit. Acesta a mai declarat ca numarul comenzilor cross border a scazut considerabil, insa au crescut comenzile din extern pentru Romania, numar comparabil cu expedierile din perioada sarbatorilor de iarna. „Pe termen scurt si mediu, furnizorii vor putea face fata situatiei si va scadea treptat nu doar volumul, ci si gama produselor comercializate. Insa, in cazul nefericit in care situatia va dura mai mult de 3, 4 luni, probabil ca nici un furnizor nu poate spune ca este pregatit pentru asa ceva. Atat autoritatile din Romania cat si din celelalte tari, inclusiv UE, iau masurile necesare pentru astfel de situatii, fapt care ne da o nota de optimism atat pentru viitorul businessului, cat si al situatiei in general”, a mai afirmat CEO-ul Coltaria.ro.

Coletaria.ro, parte a grupului Packeta din Cehia, cu cea mai mare retea de puncte pick-up din Europa Centrala si de Est, a incheiat 2019 cu o crestere de 20% a numarului de clienti si o retea extinsa la nivel national de 150 de puncte pick-up, estimand pentru anul in curs cresterea numarului la peste 400 de unitati.
„In prezent, Coletaria.ro are 60 de clienti magazine online si selleri in Romania, in crestere cu 20% fata de finalul anului trecut, iar la nivelul grupului Packeta am depasit 28.000 de clienti internationali. Pentru anul 2020, la nivel local, ne propunem sa dublam numarul clientilor actuali”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro. Tinta companiei sunt clientii care livreaza minimum cateva zeci de colete zilnic. Printre tipurile de produse comercializate se numara articole din industria de cosmetice, fashion, parfumuri, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice si care tin de industria de health & beauty. Printre clientii Coletaria.ro se afla StarShinerS.ro, Melkior.ro, dEpurtat.ro, JucariaPerfecta.ro, PFarma.ro si Watchmag.ro.

Citeste si: Volumele tot mai mari schimba din temelii piata livrarilor last mile
Livrarea cross border este o alta directie strategica a companiei, anul trecut, din cele aproximativ 800.000 de colete livrate, 30% au fost transportate in afara Romaniei. „Observam un avans semnificativ in livrarea cross border, odata cu cresterea competitiei pe piata si a constientizarii avantajelor vanzarii produselor in afara Romaniei. Apar tot mai multi selleri care vand produse unice, tot mai multe initiative straine care deschid magazine in Romania pentru a vinde in afara tarii”, mai spune Alexandr Jeleascov, mentionand ca cele mai multe produse expediate din Romania ajung in Ungaria, Germania, Cehia, Polonia, UK, Italia, Spania si, in general, acolo unde sunt comunitati mari de romani si marketplace-uri stabile.