Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

PayPoint România și liderul pieței locale de curierat, FAN Courier au extins parteneriatul pentru serviciul PayPoint Colet Expres, oferind consumatorilor posibilitatea de a preda coletele în magazinele partenere PayPoint pentru expediere sau returnare prin FAN Courier. Cu peste 3.000 de magazine PayPoint Colet Expres în întreaga țară și un număr în creștere, accesul la acest serviciu este acum mai ușor și mai convenabil pentru clienți.

Serviciul PayPoint Colet Expres a fost lansat acum șapte ani, marcând un parteneriat de succes cu FAN Courier. Extinderea colaborării vine ca răspuns la cerințele mari ale utilizatorilor pentru proximitate și conveniență, diversificând portofoliul de servicii al PayPoint.

Consumatorii pot acum să expedieze plicuri și colete prin intermediul serviciului PayPoint Colet Expres, plasând comanda pe site-ul www.fancourier.ro sau pe platformele proprii/partenere FAN Courier. Aceștia pot opta pentru predarea coletului într-un magazin PayPoint Colet Expres din apropiere și să prezinte AWB-ul, în format fizic sau digital, în locatia aleasă. În magazinele PayPoint Colet Expres se poate plăti serviciul de transport, în numerar, în cazul în care expedierea/returul nu a fost achitat în prealabil prin alte modalități de plată.

Serviciul PayPoint Colet Expres le oferă consumatorilor posibilitatea de a ridica sau preda coletele în mod simplu, sigur și rapid, direct din magazinul PayPoint din apropiere, într-un interval orar convenabil. În plus, aceștia pot efectua plăți din gospodărie prin sistemul PayPoint, dar și cumpărăturile curente, din magazinele deschise până târziu, adesea și în weekend.

„Extinderea parteneriatului cu FAN Courier este o etapă firească în evoluţia serviciului nostru de coletărie şi vine ca răspuns la nevoile pieţei şi recomandările primite de la utilizatori. PayPoint Colet Expres a luat naştere din dorinţa de a oferi o soluţie sigură, rapidă şi flexibilă de livrare colete; în aceşti 7 ani de parteneriat cu FAN Courier, utilizatorii au apreciat posibilitatea ridicării coletelor din locaţiile PayPoint Colet Expres aflate în proximitate, la o oră convenabilă programului lor. Acum le oferim în completare şi serviciul de expediere sau returnare colete. Suntem convinşi de succesul de care se va bucura această nouă opţiune şi lucrăm intens pentru extinderea sa în cât mai multe magazine partenere PayPoint din ţară.”,

a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

„Ca parte a angajamentului nostru de a fi cât mai folositori atât clienților noștri, cât și comunității, am luat decizia nu doar să continuăm, ci și să extindem parteneriatul cu PayPoint. Serviciul Collect Point, derulat de FAN Courier în rețeaua PayPoint Colet Expres, este unul dintre primele servicii de livrare out-of-home din România și a venit ca răspuns la cererea pieței. Clienții noștri își doresc servicii facile și flexibile de ridicare a comenzilor online, dar și de predare a coletelor sau a retururilor. De aceea, locațiile PayPoint Colet Expres din apropierea casei sau a locului de muncă vin în sprijinul acestora, având un program extins de lucru și numeroase facilități conexe. În plus, livrările și ridicările din magazine de proximitate sunt mai eficiente, mai sustenabile și mai ușor de integrat în procesul operațional – aspecte foarte importante pentru compania noastră. Avem încredere că tot mai mulți clienți vor accesa serviciile FAN Courier prin rețeaua PayPoint Colet Expres și vom lucra, alături de partenerii noștri, la extinderea rețelei și la dezvoltarea constantă a acestui serviciu.”,

a declarat Bogdan Dumitriu, Out of Home Delivery Director FAN Courier.

Packeta România, platforma digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, a înregistrat în 2023 afaceri de 21,7 milioane de euro, o creștere de aproape 30%, comparativ cu anul 2022.

Această evoluție este rezultatul creșterii numărului de colete procesate, în special datorită rolului său de hub regional ce deservește și piețe externe din regiune, precum Bulgaria, Grecia și Turcia. Cifra de afaceri a Packeta România reprezintă 7% din totalul cifrei de afaceri de 294 de milioane de euro a Packeta Group, aferentă lui 2023.

„Pentru anul 2023, am intermediat prin depozitele din România, cu suprafețe cuprinse între 2.500 mp și 3.000 mp, localizate în București și Oradea, un total de 7,5 milioane de colete. Estimăm un avans semnificativ pentru anul 2024, cu un volum prognozat de 30% creștere”,

a declarat Alexandr Jeleascov, Managing Director la Packeta Romania, menționând că, în acest an, Packeta România va lua în considerare relocarea într-un spațiu mai mare a depozitului din Oradea pentru a răspunde cerințelor în continuă creștere ale pieței.

În 2023, Packeta România și-a majorat numărul de magazine online și selleri parteneri, ajungând la peste 1.800. Compania plănuiește să își extindă rețeaua de parteneriate cu aproximativ 30% până la finalul anului.

„Cât privește rețeaua locală de puncte pick-up a Packeta în Romania, în prezent, vorbim de acoperire națională – peste 1.000 de locații în 205 localități. Ne concentrăm atenția pe eficiență și consolidare prin creșterea volumelor în rețeaua de puncte pick-up deja existentă. Până la finalul anului, ne propunem să extindem și mai mult această rețea, îmbunătățind accesibilitatea și oferind opțiuni convenabile clienților noștri.”,

a adăugat Alexandr Jeleascov.

Pentru anul curent, Packeta România își propune să încheie parteneriate strategice cu platforme de comerț online, mari magazine online, marketplace-uri și companii logistice, pentru a asigura accesul la inovații și a menține un avantaj competitiv. De asemenea, compania vizează implementarea tehnologiilor verzi în depozite în vederea îmbunătățirii eficienței energetice și promovarea sustenabilității.