Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Auchan Retail România anunță implementarea serviciului Auchan Drive în 31 din cele 33 de hipermarketuri din rețeaua națională. Prin intermediul acestuia, clienții își pot ridica din parcarea celui mai apropiat hipermarket Auchan comenzile plasate și achitate online prin intermediul aplicației Auchan ori a magazinului online www.auchan.ro. Cu această nouă opțiune, retailerul face încă un pas în extinderea serviciilor de punere la dispoziție a comenzilor online, completând astfel soluțiile deja existente: serviciul gratuit Click&Collect în hipermarketuri și livrarea la domiciliu la nivel național.   

Lansat inițial sub forma unui proiect pilot în cadrul hipermarketului din Ploiești, serviciul Auchan Drive este în prezent implementat în 18 orașe. Comenzile vor fi pregătite pentru ridicare în maximum 2 ore de la plasarea comenzii, iar clienții sunt așteptați în zonele special amenajate din parcările hipermarketurilor, unde cumpărăturile le vor fi aduse la mașină în 3 minute de la sosire.

„Auchan Drive reprezintă o opțiune simplă și rapidă pentru cumpărături. Confortul, economia de timp și, în mod particular, siguranța, sunt cele mai importante atribute ale noului serviciu”, a declarat Laurențiu Furtună, Director E-commerce și digital Auchan Retail România.

cora România intră în parteneriat cu Glovo. Este a doua platformă de food delivery cu care hypermarketul colaborează, după foodpanda. Serviciul este disponibil, din 12 noiembrie 2020, în toate hipermarketurile cora.

„Lipsa timpului, dar și pandemia pun presiune pe noi, iar noi ne dorim, prin coraExpress, să venim în sprijinul clienților, dăruindu-le timp de calitate cu familia, în confortul de acasă. Glovo este un serviciu apreciat la nivel global, care se bucură de succes și în România și suntem siguri că echipa cora-Glovo va avea performanțele așteptate de clienți”, a spus Claudia Badea, director operational e-commerce cora Romania și directorul hipermarketului cora Lujerului.

Noul parteneriat, care se adaugă celui pe care cora îl are deja cu platforma foodpanda, crește capacitatea diviziei coraExpress de a onora comenzile digitale într-o perioadă în care distanțarea socială este esențială pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Clienții intră pe aplicația Glovo și selectează produsele dorite din hipermarketul cora, iar Glovo le livrează la adresa indicată în maximum 60 de minute.

„Suntem bucuroși că, începând de astăzi, cora devine partenerul nostru și suntem convinși de faptul că împreună vom depune toate eforturile necesare pentru fi alături de clienții noștri cu produse de bună calitate și un serviciu la standarde ridicate. Ne vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, dar și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Pe Glovo sunt listate peste 3.000 de produse din magazinele cora, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice etc.

Nu există comandă minimă, iar  livrarea costă 15,99 lei în București și 13,99 lei pentru restul oraselor în care este prezentă cora, respectiv Constanța, Ploiești, Bacău, Cluj-Napoca, Drobeta Turnu-Severin, Baia Mare.

Retailerul cora are propriul magazin online – www.cora.ro – unde sunt listate peste 35.000 de produse. Clienții pot opta pentru livrare la domiciliu, ridicarea din hipermarket sau de la punctele coraDrive, accesibile cu mașina, care permit o interacțiune minimă cu personalul magazinului.