Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel oferă în aprilie – atât în contextul Paștelui, cât și al dificultăților de aprovizionare provocate de pandemie, dar și de hackeri care au atacat partenerul logistic al producătorului – un discount special pentru piesele originale comercializate de Kögel Parts Shop.

Toți clienții care vor comanda online componente originale Kögel vor beneficia de un discount de 1% sau chiar de 3% pentru comenzi mai mari de 3.000 de euro. Discountul se calculează la valoarea netă a produselor și nu se poate combinate cu alte promoții.

În acest mod compania își propune să le mulțumească tuturor clienților pentru loialitatea și înțelegerea de care dau dovadă de un an încoace.

Auchan Retail România anunță implementarea serviciului Auchan Drive în 31 din cele 33 de hipermarketuri din rețeaua națională. Prin intermediul acestuia, clienții își pot ridica din parcarea celui mai apropiat hipermarket Auchan comenzile plasate și achitate online prin intermediul aplicației Auchan ori a magazinului online www.auchan.ro. Cu această nouă opțiune, retailerul face încă un pas în extinderea serviciilor de punere la dispoziție a comenzilor online, completând astfel soluțiile deja existente: serviciul gratuit Click&Collect în hipermarketuri și livrarea la domiciliu la nivel național.   

Lansat inițial sub forma unui proiect pilot în cadrul hipermarketului din Ploiești, serviciul Auchan Drive este în prezent implementat în 18 orașe. Comenzile vor fi pregătite pentru ridicare în maximum 2 ore de la plasarea comenzii, iar clienții sunt așteptați în zonele special amenajate din parcările hipermarketurilor, unde cumpărăturile le vor fi aduse la mașină în 3 minute de la sosire.

„Auchan Drive reprezintă o opțiune simplă și rapidă pentru cumpărături. Confortul, economia de timp și, în mod particular, siguranța, sunt cele mai importante atribute ale noului serviciu”, a declarat Laurențiu Furtună, Director E-commerce și digital Auchan Retail România.