Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Principala platformă B2B pentru plăți și soluții destinate mobilității, DKV Mobility lansează DKV TMS, un nou software de management al transporturilor (Transport Management Software – TMS), care centralizează comenzile de transport, monitorizează traseele în timp real și optimizează utilizarea resurselor, precum vehicule, șoferi și remorci. Integrat în DKV Cockpit și aplicația DKV (portalul digital pentru clienți al companiei), soluția oferă control complet asupra proceselor logistice fără a necesita infrastructură IT suplimentară sau instalări complexe. TMS-ul este disponibil ca opțiune suplimentară pentru toți clienții și funcționează independent de DKV Card.

Markus Präßl, Sales & Customer Success Managing Director în cadrul DKV Mobility, explică: „Prin lansarea DKV TMS facem un pas important în direcția digitalizării serviciilor noastre. Obiectivul nostru este să ajutăm clienții să-și facă operațiunile de transport și logistică mai eficiente și pregătite pentru viitor – fără a fi nevoie de infrastructură IT suplimentară. Integrarea perfectă în portalul nostru digital reprezintă un nou pas spre un ecosistem complet digital”.

Printre funcționalitățile principale se numără planificarea rutelor și a resurselor, gestionarea digitală a documentelor și controlul automatizat al costurilor. Datorită funcțiilor integrate de monitorizare în timp real, dispecerii pot vizualiza rutele active în orice moment și pot reacționa rapid la eventualele întârzieri. Comunicarea cu șoferii se realizează direct prin aplicația DKV Mobility, asigurând actualizări și feedback integrate perfect în procesul de informare și dispecerat.

Sven Bartel, Digital Director Portal & Solutions la DKV Mobility, a adăugat: „Multe soluții TMS sunt supraîncărcate cu funcționalități care sunt rareori folosite, mai ales de întreprinderile mici și mijlocii – ceea ce le face complexe și costisitoare. Noi am ales o abordare diferită: DKV TMS este complet integrat în portalul și aplicația deja familiare clienților și se concentrează pe funcțiile esențiale, cele care contează cu adevărat în activitatea de zi cu zi”.

Prin lansarea noului software, DKV Mobility își continuă promovarea strategiei de extindere a portofoliului digital bazat pe date de transport. Obiectivul său este de a sprijini și inspira companiile de transport și de administrare a flotelor prin soluții digitale intuitive și personalizabile, în special în contextul creșterii costurilor operaționale și al cerințelor de reglementare tot mai complexe. După DKV Carbon Monitor pentru raportarea emisiilor flotelor și DKV Fleet Management Software (DKV FMS), noul DKV TMS marchează lansarea celui de-al treilea produs digital al companiei în acest an.

Mai multe informații pot fi găsite pe www.dkv-mobility.com.

Potrivit datelor prezentate în raportul de creștere și strategii pentru magazinele online din România, eBook eCommerce Growth Strategies, realizat de Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital de pe piață, valoarea totală a pieței va ajunge la 10 miliarde de euro până în 2025, reprezentând o creștere de 16,6% pe an. În următorii ani, comerțul electronic va fi utilizat de 54% din locuitorii țării.

Conform raportului Limitless Agency, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piața comerțului electronic din România vor atinge 7 miliarde de euro în acest an, iar până în 2027 aproape 12 miliarde de euro.

Pe piața locală de ecommerce există circa 100 magazine online care operează peste 1.000 de comenzi pe zi. Cu toate acestea, în următorii ani sunt așteptări să se majoreze cu până la trei ori în contextul diferitelor tendințe de transformare digitală.

Numărul utilizatorilor de comerț electronic ar urma să ajungă la 10,6 milioane până în 2025, reprezentând aproximativ 54% din populația României, iar la peste 11 milioane de utilizatori până în 2027. În prezent, doar 45% dintre români comandă online în România, deși rata de penetrare a Internetului depășește 90%, în timp ce în țările nordice procentul trece de 95%.

Cea mai mare pondere a persoanelor, care au făcut cumpărături online, a fost în regiunile nord-vest și centru. Cu toate acestea, cei din București și județul Ilfov au înregistrat 58,3% în 2022, menționând că în ultimele trei luni au cumpărat produse prin internet. În plus, aproape 50% dintre români plasează în jur de două comenzi într-un interval de trei luni, iar doar 12% comandă de până la șase ori pe lună. Totodată, românii plătesc mai mult în procent de 49% pentru un brand pe care îl cunosc, în timp ce 57% pentru un produs eco-friendly.

Anul trecut cele mai cumpărate categorii de produse online în România au fost: fashion (2,63 miliarde de euro – 46% din piața de ecommerce), electronice (1,1 miliarde de euro – 19% din piața de ecommerce), îngrijirea personală și a casei (885 milioane de euro – 15% din piața de ecommerce), jucării, hobby, bricolaj (590 milioane de euro – 10% din piața de ecommerce), mâncare (146 milioane de euro – 2,6% din piața de ecommerce), mobilă (125 milioane de euro – 2,2% din piața de ecommerce), muzică, filme, jocuri (88,9 milioane de euro – 1,5% din piața de ecommerce) și băuturi – 32,1 milioane de euro – 0,5% din piața de ecommerce).

De asemenea, de pe site-urile din afara țării, per total circa 21% dintre români comandă online, dintre care 27% aleg magazinele din China, 23% statele membre UE, iar 4% SUA. În topul platformelor străine preferate de români se află AliExpress și Amazon.

85% dintre români aleg cumpărăturile online pentru a câștiga timp

Printre principale motive pentru care românii fac shopping online se află câștigarea timpului (85%), evitarea stresului la cumpărături în magazinele clasice (70%) și posibilitatea de a face economii (69%).

Printre românii care nu cumpără online, 64% preferă să vadă produsele înainte de achiziție, 55% nu au încredere că vor primi ceea ce comandă, 50% se tem că taxele de livrare sunt prea mari, iar 15% nu știu cum să comande. Totodată, mulți români recunosc că nu fac comenzi online deoarece nu găsesc informații complete despre produs, imagini, descrieri sau recenzii.

Plata ramburs este cea mai utilizată metodă de plată pentru 31%, urmată de plata online prin card de debit sau credit pentru 26%, portofel digital și mobil pentru 23%, transfer bancar și alte metode pentru 19%.

Raportul eBook eCommerce Growth Strategies este conceput pentru a educa și a susține piața de ecommerce din România. De asemenea, conține peste 90 de strategii testate și recomandări pentru creșterea vânzărilor online, din partea a 24 experți în ecommerce, promovare online și comunicare de brand, tehnologii pentru ecommerce, design, livrare și legislație în domeniu. Scopul principal este de a ajuta antreprenorii care vor să își scaleze magazinul online, celor care investesc în marketing online și în specialiști pentru gestionarea magazinelor online.

„Având toate motivele să se dezvolte accelerat, piața de ecommerce din România va înregistra creșteri anuale mai mari decât media globală, care este de 10%. Pătrunderea internetului în aproape toate zonele din țară, alături de infrastructura modernă a tehnologiilor și simplificarea procesului de achiziție online determină tot mai mulți români să comande online, inclusiv în mediul rural, renunțând la achizițiile din magazine fizice. Astfel, piața de ecommerce a generat un venit mediu per utilizator de peste 484 euro în 2022 la nivel local, care, până în 2027, va crește la aproape 900 euro per utilizator. Prin urmare, în următorii ani, România va deveni un reper pe harta regională a ecommerce-ului.”,

a declarat Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.