Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aceasta are 26.654 m2, este destinată retailerilor, extinde capabilitățile companiei în contract logistics și sprijină dezvoltarea accelerată a comerțului electronic din India.

Noul centru va fi situat la 60 km nord de Delhi și a fost dezvoltat de LOGOS, unul dintre cele mai mari grupuri din Asia Pacific specializate în proprietăți logistice.

Și în India trecerea spre comerț electronic și platforme omnichannel, accelerată de pandemie, a forțat retailerii să caute operatori logistici care să poată oferi suficientă capacitate pentru a gestiona un stoc mare de marfă, dar și instrumentele necesare pentru a garanta vizibilitate în timp real și end-to-end.

Noul centru va avea un sistem de stocare de ultimă generație, ce constă din rafturi pentru paleți cu culoar selectiv și rafturi pentru paleți cu culoar foarte îngust (VNA), astfel încât să răspundă preocupărilor retailerilor legate și de disponibilitatea spațiului, și de eficiența ambalării, pentru accelerarea procesării comenzilor.

Depozitul este localizat strategic, în apropiere de alte clustere industriale mari, inclusiv Bawal, Bhiwadi și Dharuhera, fiind ideal nu numai pentru retaileri, ci și pentru producători care vor să aibă o prezență mai puternică în Delhi și în nordul Indiei.

Luhari Estate va include și 20 de acri de pădure, generatoare de energie solară și infrastructură de producere a energiei adaptate la ambițiile GEODIS de a proteja mediul. Iar circulația aerului din depozit, temperatura și folosirea energiei și a apei vor fi măsurate cu ajutorul unor sisteme de ultimă generație.

P3 Logistic Parks a continuat să înregistreze o creștere puternică și în prima parte a acestui an, parțial determinată de explozia cererii online, care a alimentat astfel nevoia de spații logistice adaptate sau chiar dedicate. Dezvoltatorul a închiriat suprafețe de circa 60.000 mp, atât extinderi, cât și contracte noi.

Așa cum a specificat Sînziana Pardhan, Managing Director P3 Logistic Parks, în cadrul videoconferinței Tranzit „Modelul logistic pentru e-Commerce – de la construcția și utilarea depozitului și până la livrare“, circa 60% dintre clienții din P3Bucharest Park A1 au legătură fie cu retailul alimentar de tip IKA, fie cu segmentul de comerț online, motiv pentru care starea de urgență de la începutul anului a presupus o activitate intensă în interiorul parcului, „undeva la ceea ce vedem în perioada sărbătorilor de iarnă,  chiar și aproape de Black Friday în anumite momente“.

Prin urmare, dezvoltatorul de spații industriale și logistice s-a concentrat pe impunerea și respectarea unor măsuri de protecție sanitară pentru protecția angajaților proprii, cât și a clienților, dar și pe asigurarea serviciilor necesare pentru buna desfășurare a activității partenerilor săi. Asta nu înseamnă, a mai explicat Sînziana Pardhan, că perioada de pandemie nu a afectat planurile și estimările făcute la începutul anului, multe dintre discuțiile aflate în derulare fiind amânate sau chiar oprite complet.

Veste bună a fost că undeva începând cu lunile mai, iunie o parte din aceste cerințe au revenit și, cel mai îmbucurător, este că au apărut și cerințe noi. De exemplu, din ultimele trei contracte încheiată în ultimele 30 de zile, două au fost direct sau indirect legate de expansiunea comerțului online“, a afirmat Sînziana Pardhan, precizând în același timp că discuțiile cu noii chiriași au apărut imediat după apariția pandemiei cu virusul COVID-19.

Pentru noi anul acesta, cu toate provocările pe care le-am întâmpinat, până acum a fost un an foarte bun. Pe primele șase luni înregistrăm cifre pozitive, închirieri de aproape 60.000 mp, extinderi de contracte existente, dar și chiriași noi.