Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Mercedes-Benz Trucks & Buses Romania lanseaza campaniile Restart your business, respectiv Rebuild your business, valabile in perioada 22 iunie-30 august 2020, in limita stocului disponibil, si menite sa vina in sprijinul clientilor care doresc sa-si reinnoiasca flotele. Vehiculele beneficiaza de contracte de service, pentru a-i degreva pe proprietari de sarcina reviziilor si intretinerii.
Finantarea pentru ambele campanii este asigurata prin Mercedes-Benz Financial Services, iar unul dintre principalele avantaje este reprezentat de faptul ca, in primele 3 luni, clientii beneficiaza de scutire de la plata ratelor, singurul cost ce trebuie acoperit fiind cel al asigurarilor RCA si CASCO.
Restart your business este oferta dedicata achizitionarii noii generatii de camioane pentru distante lungi, Actros, desemnat Truck of the Year 2020, si presupune o dobanda preferentiala de 2,79% si o rata lunara avantajoasa. Mai multe informatii despre campanie pot fi obtinute pe www.mercedes-benz.ro/restart-actros. 
Rebuild your business este campania adresata achizitionarii noului Arocs, expertul in constructii, ce vine echipat cu un pachet de service si pentru care dobanda este de numai 2,99%. Mai multe detalii despre oferta promotionala pot fi obtinute pe www.mercedes-benz.ro/rebuild-arocs
Printre inovatiile tehnologice ale noii generatii de camioane Mercedes-Benz se numara: MirrorCam (sistemul revolutionar de camere ce asigura vizibilitate extinsa asupra intregului ansamblu, deosebit de util in sensuri giratorii si la garari, si aerodinamica imbunatatita, ceea ce contribuie la o economie suplimentara de combustibil de 1,5%), Multimedia Cockpit Interactiv (noul bord digital ce dispune de doua tablete cu acces la informatiile relevante pentru conducere si sistemele de asistenta si datorita caruia smartphone-urile pot fi conectate prin intermediul Apple CarPlay sau Android Auto), Active Drive Assist (permite conducerea semiautonoma si ajuta soferul la pastrarea benzii de circulatie si a unei distante sigure fata de autovehiculul din fata), Predictive Powetrain Control (foloseste harti digitale precise si informatii despre topografie, viraje, proprietati geometrice ale intersectiilor si sensurilor giratorii, precum si semne de circulatie, pentru a eficientiza, suplimentar, consumul de combustibil), Active Brake Assist 5 (acum standard, care asigura franarea in cazul obstacolelor stationare sau mobile, precum si a pietonilor) si Mercedes-Benz Uptime (asistenta personalizata pentru clienti, in timp real; Uptime analizeaza permanent starea autovehiculului si a remorcii cuplate si face recomandari concrete de actiune pentru prevenirea stationarii cauzate de defectiuni, o planificare mai eficienta a programarilor in service si disponibilitate maxima a camionului).

Compania a vandut anul acesta in Romania 40 de camioane de constructii, catre 20 de firme, adica 1-8 vehicule catre fiecare dintre clienti, deoarece, asa cum declara Andreea Dumitrescu, Sales Director Scania Black Sea Unit, „pentru noi este important sa acoperim nevoile tuturor clientilor, indiferent de dimensiunea flotei lor“.
Cifra este dubla fata de cea din perioada similara a lui 2019 – desi la nivelul intregii piete romanesti de camioane au fost mai putine inmatriculari in domeniu decat in aceleasi luni din anul trecut – mai ales datorita disponibilitatii camioanelor si finantarii in conditii stabile pe o piata fluctuanta din acest punct de vedere. Totusi, numarul de vehicule de constructii vandute de Scania reprezinta doar 85% din estimarile initiale ale companiei, deoarece stoparea productiei si reluarea ei intr-un ritm relativ scazut au impus modificarea prognozelor nu numai pe segmentul constructiilor, ci si pentru intregul volum al vanzarilor de camioane. Iar pentru intregul an se estimeaza o scadere cu circa 45% fata de ce se intentionase initial.
Rezultatele nu au fost uniforme de-a lungul primelor cinci luni, ci vanzarile au scazut considerabil din a doua jumatate a lui martie, in mare parte din cauza incertitudinii globale provocate de pandemia Covid-19, multe companii amanand chiar ridicarea vehiculelor sau solicitand rescadentarea contractelor de finantare active.
Cea mai solicitata configuratie pentru constructii a fost, in cazul Scania, modelul 8×4 cu motor de 450 CP si cu bena semirotunda de 18 m3, „care ofera cea mai buna versatilitate, deoarece se preteaza si la mari proiecte de infrastructura, si la constructii imobiliare“. Pana in mai au fost vandute 30 de astfel de camioane, iar pana la final de an se estimeaza ca se va ajunge la 80. „Dar Scania ofera o gama mai mare de utilaje prin noile sale parteneriate. De exemplu, recent am vandut un autosasiu cu macara mobila de mare tonaj si pregatim livrarea celei de-a doua unitati. In plus, deoarece am sesizat o cerere de camioane cu sarcina utila mai mare, am demarat proiecte noi pentru vehicule cu cinci axe. Si nu trebuie sa uitam combustibilii alternativi, motoarele cu gaz comprimat din portofoliul nostru, care se adreseaza si firmelor de constructii si ofera avantaje economice incomparabil mai mari.“


 

Compania are pe stoc circa 30 de camioane noi pentru constructii, printre care autobasculante 8×4 si 6×4 si modele pentru transport de agregate si de ciment, iar din iunie termenul de livrare a revenit la normal, asa cum puncteaza Alexandru Draghiciu Area Sales Manager Scania Romania, dupa ce in perioada pandemiei au crescut cu pana la doua luni.
Firmele de constructii, atat cele mijlocii, cat si cele mari, apeleaza la leasing financiar, majoritatea cu rate sezoniere si valoare reziduala mai mare, asa cum declara Cosmin Iosivoni, Sales Manager Scania Credit.
Compania a vandut in primele cinci luni ale anului si 105 camioane rulate, dar in cazul lor nu se cunoaste exact domeniul in care vor fi folosite. Totusi, ele pot fi adaptate pentru exploatare in constructii si se estimeaza ca aproximativ 30% dintre ele sunt pentru acest domeniu.
De la 1 iulie si pana la final de an Scania Romania deruleaza campania „Construim viitorul impreuna“, care isi propune sa sprijine companiile din domeniu, in limita stocului disponibil, „printr-o solutie completa ce include cel mai bun camion, inteligenta pachetelor de servicii Scania OPTIM si eficienta solutiilor de finantare si asigurare“. Vehiculele sunt disponibile imediat din stoc, la un pret mai bun ca oricand, asa cum promit reprezentantii Scania, avansul ce trebuie achitat este de 10%, cu trei luni de gratie (pe timpul iernii, cand firmele din domeniu au nevoie de sprijin deoarece au volume mai mici de activitate), pentru interventii la fata locului este disponibil service-ul mobil, iar reparatiile si intretinerea sunt acoperite integral in primii trei ani pentru autotractoarele 4×2. Campania se pliaza pentru mai multe tipuri de aplicatii: transport de materiale vrac, agregate, gunoiere.
Mai multe detalii pe pagina: https://camioane.scania.ro/constructii/