Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CTP, cel mai mare dezvoltator, proprietar și administrator de spații industriale și logistice listat în Europa, a închiriat 5.300 mp de depozit în CTPark Oradea Cargo Terminal, primul parc industrial cu un terminal cargo aerian din România, către HelpShip,  furnizor de soluții logistice de top, parte a grupului logistic euShipments.com.

Decizia strategică de extindere este o reacție la cererea tot mai mare de servicii logistice generată de creșterea rapidă a comerțului electronic în România, a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est (ECE), fiind în concordanță cu angajamentul HelpShip de a furniza soluții logistice eficiente și fiabile pentru portofoliul său în creștere de clienți din sectorul comerțului electronic.

Poziția privilegiată a depozitului în cadrul parcului industrial CTPark Oradea Cargo Terminal asigură o conectivitate sporită către rutele cheie de transport, facilitând distribuția rapidă și eficientă  a mărfurilor. Cu centrul său de fulfillment strategic amplasat în CTPark Oradea Cargo Terminal, HelpShip realizează livrări în ziua următoare atât către România, cât și către Ungaria, respectiv în 48 de ore pentru livrările către Bulgaria, Croația, Slovenia, Slovacia și în 3 până la 5 zile lucrătoare pentru livrările către restul UE. Hub-ul logistic Oradea oferă, de asemenea, o conexiune directă către Ruse (Bulgaria), Zagreb (Croația), Senec (Slovacia) și Ljubljana (Slovenia) printr-o rută de transport zilnică. Astfel, se asigură tranzitul rapid și fiabil al expedierilor către și dinspre aceste alte centre cheie din ECE.

“Oradea benficiază de o poziționare privilegiată în apropierea graniței cu Ungaria, ceea ce o transformă într-o poartă esențială pentru companiile care își propun să se stabilească atât în România, cât și în Ungaria. CTPark Oradea Cargo Terminal, direct conectat la Aeroportul Oradea, rămâne o opțiune preferată pentru companiile care doresc să servească vestul României și piețele învecinate. Îi urăm bun venit companiei HelpShip, o companie antreprenorială ambițioasă, care se alătură comunității noastre în creștere”, a declarat Aurel Cîrstea, Business Development Manager, CTP Romania. 

Odată cu creșterea cumpărăturilor online, alimentată de factori precum recentul boom al inteligenței artificiale, continuarea digitalizării globale și impactul evenimentelor precum pandemia de Covid-19, tot mai multe afaceri de comerț electronic din regiune caută oportunități de expansiune și își externalizează nevoile logistice către parteneri de încredere, precum HelpShip. Clienții HelpShip beneficiază de acces complet la rețeaua de îndeplinire și livrare în întreaga UE a euShipments.com. “După un an de succes, HelpShip își continuă creșterea în România. Ne bucurăm să anunțăm extinderea operațiunilor noastre, cu un depozit modern de 5.300 mp în CTPark Oradea Cargo Terminal. Având în vedere creșterea vizibilității României în sectorul comerțului electronic, rămânem dedicați sprijinirii creșterii comercianților online din regiune. În prezent, procesăm peste 200.000 de comenzi pe lună, iar obiectivul nostru este să depășim pragul de 300.000 de comenzi pe lună până la sfârșitul anului”, a declarat Ștefan Popa, CEO of HelpShip.

În timpul pandemiei Covid-19, comerțul cu amănuntul online a cunoscut un impuls de creștere deosebit de puternic. Dinamica întregului peisaj al comerțului cu amănuntul a fost alimentată și, având în vedere constrângerile comerțului cu amănuntul de tip cărămidă și mortar, multe companii cu orientare digitală au beneficiat de vânzări online ridicate.

Ca urmare a acestui boom, au fost atinse uneori limitele de capacitate ale comercianților cu amănuntul și ale furnizorilor de servicii. Cu toate acestea, în cadrul boom-ului digital pandemic, atât noii clienți, cât și companiile au descoperit singure diversitatea și beneficiile comerțului cu amănuntul online.

Așadar, piața totală a primelor 1.000 de magazine online din Germania a crescut cu 33,1 % de la an la an, ajungând la 68,8 miliarde de euro în 2020.

Piața a fost foarte concentrată în 2020, cele 3 mari magazine online amazon.de, otto.de și zalando.de deținând din nou cele mai mari cote de piață, la fel ca în anii precedenți, menținându-și astfel și poziția de lider. Vânzările lor combinate s-au ridicat la aproape 30% din vânzările totale ale primelor 1.000 de magazine în anul fiscal 2020.

În anul fiscal 2020, amazon.de și otto.de și-au crescut fiecare vânzările în Germania cu peste 30%, în timp ce în anul fiscal 2019, creșterea vânzărilor în Germania a fost mai mică la amazon.de (13%) și otto.de (5%). În general, trio-ul se află pe primele 3 poziții din 2014.

Zalando înregistrează cea mai mare creștere din 2018 încoace, vânzările nete pe zalando.de au crescut cu 29% în 2021 – celelalte magazine online de top înregistrează rate de creștere comparabile

Retailerul german de modă online Zalando a anunțat recent o veste importantă pentru clienții săi. Compania a introdus comenzi minime pentru livrare gratuită în toate țările active. Prin decizia sa de a percepe taxe de expediere pentru comenzi mici, Zalando nu este singurul. Având în vedere inflația ridicată și creșterea prețurilor la utilități, mulți comercianți cu amănuntul online au tras consecințele – iar creșterea prețurilor de expediere este o măsură populară.

Dar decizia de a impune o comandă minimă nu este, se pare, doar o reacție la creșterea prețurilor, ci este planificată și pentru a accelera dezvoltarea programului de membru premium Zalando, Zalando Plus, care în ultima vreme a înregistrat performanțe mai mult decât bune. Membrii Zalando Plus s-au dublat între 2020 și 2021, potrivit Zalando, iar programul de membru este planificat să fie implementat în alte 4 țări până în 2023.

O privire asupra cifrelor de vânzări ale Zalando relevă faptul că gigantul german de modă online se află pe un curs de succes general. Anul 2021 a fost un an deosebit de reușit pentru principalul magazin online al Zalando, zalando.de. În urma unui plus de vânzări nete de 29% de la an la an, zalando.de a ajuns la un total de vânzări nete de 2,5 miliarde de euro în 2021.

Astfel, creșterea din 2021 a fost de aproape 2 ori mai mare decât în 2020, an care a fost marcat în mare măsură de pandemia corona, aducând cu sine un impuls pentru industria de comerț electronic. zalando.de crescuse cu 16% în anul corona 2020, ceea ce este destul de puțin în comparație cu alți jucători din industria de comerț electronic de modă. Acest lucru face ca anul 2021 să fie cel mai puternic an de creștere pentru zalando.de din ultimii 5 ani. În prezent, se preconizează o încetinire a creșterii zalando.de în anii următori, dar zalando.de își va păstra tendința clară de creștere.

Dar nu doar magazinul online german Zalando prezintă o creștere impresionantă. Zalando.de este de departe cel mai bine vândut magazin online al companiei, cu vânzări nete de 2,5 miliarde de euro în 2021, dar multe dintre celelalte site-uri web ale companiei pot concura în ceea ce privește creșterea vânzărilor nete.

Toate celelalte magazine Zalando din top 5 al companiei în funcție de vânzările nete totale au înregistrat rate de creștere comparabile între 2020 și 2021. Doar magazinul online olandez a crescut cu mai puțin de 20%. Cea mai mare creștere din primele 5 magazine online Zalando a fost înregistrată de zalando.it. Magazinul italian a crescut cu 30% de la an la an în 2021, generând vânzări nete totale de 677 de milioane de euro. În concluzie, știrile recente despre Zalando promit un viitor optimist pentru retailerul german de modă online.