Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CTP l-a numit pe Jovan Radosavljevic Managing Director pentru România, după plecarea Anei Dumitrache de anul trecut.

Jovan va superviza expansiunea continuă a CTP în România, a doua cea mai mare țară din Europa Centrală și de Est, și va dezvolta portofoliul de 3 milioane de mp GLA de parcuri industriale moderne, inovatoare și durabile din țară, care găzduiesc o serie de businessuri multinaționale dintr-o mare varietate de sectoare, de la retail la tehnologie. CTP deține, de asemenea, o rezervă de terenuri de 3,8 milioane mp în România pentru dezvoltări viitoare, iar sub conducerea lui Jovan aceasta va continua să fie extinsă, în contextul în care tot mai multe companii își îndreaptă atenția către România pentru a-și satisface cerințele logistice, datorită factorilor precum costurile competitive ale forței de muncă, poziționarea în cadrul UE și infrastructura de calitate care o leagă de restul Europei.

Jovan se alătură CTP de la o mare companie multinațională de băuturi, unde a petrecut 26 de ani în diferite roluri, inclusiv șase ani ca Director de Operațiuni al companiei în România. Înainte de asta, a ocupat alte poziții de conducere în cadrul companiei, inclusiv Director de Vânzări pentru România și Director General în Macedonia de Nord. A implementat o serie de strategii de succes care au stimulat performanța și creșterea pe termen lung, fiind, totodată, un pionier în adoptarea unor noi abordări în domeniul sustenabilității și inițiativelor de mediu.

Remon Vos, CEO, CTP Group a declarat că „aducerea lui Jovan ca noul Managing Director pentru România este un mare succes pentru CTP. Are un parcurs profesional remarcabil, așa că suntem încântați că a ales să își continue cariera alături de noi și să sprijine creșterea noastră pe această piață importantă aflată într-o expansiune rapidă. Sunt convins că va susține în continuare cultura noastră pozitivă și energică, iar, împreună cu pasiunea sa pentru business, va contribui la succesul nostru continuu în România.”

Iar Jovan Radosavljevic, noul Managing Director CTP România, s-a declarat entuziasmat de noua provocare venită din partea CTP. “Afacerile moderne de astăzi își doresc tot mai mult ca spațiile logistice să fie construite în jurul unor facilități care să sprijine angajații și comunitățile locale, contribuind astfel la îmbunătățirea calității vieții. CTP înțelege acest lucru, motiv pentru care continuă să crească în Europa Centrală și de Est și să atragă tot mai mulți clienți noi. Aștept cu nerăbdare să conduc CTP în România, pe măsură ce dezvoltăm noi CTPark-uri și le extindem pe cele existente, sprijinind astfel expansiunea economică a țării și oferind companiilor oportunități de creștere.”

În rezonanță cu investițiile consistente susținute de autoritățile locale pentru a face din Oradea un centru logistic și de producție strategic pentru regiunea de nord-vest a țării, dezvoltatorii imobiliari au ales la rândul lor acest oraș pentru proiecte industriale, iar CTP România este unul dintre aceștia, fiind constructorul terminalului de cargo aerian de pe Aeroportul Oradea.

La nivel internațional, CTP este prezent în zece țări și deține peste 11 milioane mp de spații logistice și industriale, iar în țara noastră are deja peste 2,6 milioane mp construiți (până la finele acestui an se estimează depășirea pragului de trei milioane mp). „Am ales Oradea datorită deschiderii și apetitului pentru business al autorităților locale – un exemplu foarte bun despre cum ar trebui să arate cooperarea între mediul public și cel privat“, a explicat Andrei Bențea, Senior Business Developer în cadrul CTP România, cu prilejul Galei Tranzit de Logistică.

La Oradea, dezvoltarea aeroportului și a terminalului cargo fac parte dintr-un proiect mai amplu, regional, de a face din oraș un centru strategic din punct de vedere logistic și economic. Iar acest lucru nu este posibil fără o infrastructură modernă, bine interconectată cu Europa. În prezent, autoritățile sunt în plină campanie de promovare a facilităților locale, din dorința de a atrage business în zonă. Poziționarea orașului este foarte bună, întrucât se află pe principalul coridor de tranzit către Vest, astfel că următorul pas firesc este să își adjudece și o cotă de transport pe cargo aerian, mai ales că, până în prezent, cea mai mare parte a volumelor de marfă care ajung în România pe avion (la București, Cluj sau Timișoara) provin din activitate de curierat.