Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Sameday, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de curierat, introduce un nou serviciu de livrare la domiciliu „Livrare fara griji” – care elimina contactul direct intre destinatar si curier. Noul serviciu va fi disponibil incepand de luni, 30 martie. 
Noul serviciu permite livrarea coletelor conform cerintei destinatarului – in fata usii sau in receptii, fara a mai fi inmanate direct, oferind astfel o mai mare siguranta, prin limitarea surselor cu potential de raspandire a noului virus. 
Serviciul „Livrare fara griji” este valabil doar pentru trimiterile fara ramburs, iar activarea sa se face automat in momentul inregistrarii comenzii, fara costuri suplimentare. Destinatarul si curierul se vor coordona telefonic, iar livrarea va avea loc fara interactiune directa intre cei doi, pe baza unui cod PIN, primit doar de clientul destinatar prin SMS, care tine loc de semnatura de primire. Dupa confirmarea PIN-ului de catre client si introducerea codului in device-ul mobil de catre curier, livrarea va fi confirmata cu succes in ecosistemul de aplicatii Sameday. 
„Prin activitatea noastra avem un rol extrem de important in comunitate, mai ales in contextul raspandirii noului coronavirus. Zi de zi, in prima linie, curierii nostri fac eforturi ca sa ne putem bucura cat mai mult de normalitate. Am dezvoltat serviciul „Livrare fara griji” cu gandul la siguranta angajatilor si clientilor nostri, alaturandu-ne astfel efortului global de limitare a propagarii noului coronavirus. In perioada imediat urmatoare, vom imbunatati serviciul adaugand optiunea de a confirma primirea coletului printr-un singur click. De asemenea, vom incerca sa identificam noi modalitati prin care sa diminuam riscul pentru colegii si clientii din comunitatea Sameday”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.
Serviciul „Livrare fara griji” va fi disponibil pentru inceput in Bucuresti si ulterior va fi extins in toata tara. Sameday anunta ca serviciul va fi mentinut si dupa ridicarea masurilor menite sa limiteze raspandirea virusului COVID-19, deoarece exista interes din partea clientilor pentru acest tip de livrare.


 
Sameday a implementat deja o serie de masuri ce vizeaza limitarea surselor cu potential de risc cu scopul de a proteja clientii si angajatii. Curierii au fost echipati cu manusi de protectie, masti si dezinfectant, iar fiecare easybox in care se face livrari este igienizat la fiecare alimentare. 
Masuri au fost luate si in centrele logistice, unde se verifica temperatura angajatilor la intrarea in ture, iar un medic monitorizeaza in permanenta starea lor de sanatate. In plus, au fost intensificate si operatiunile de curatenie: echipamentele, suprafetele de lucru si spatiile in comun sunt igienizate periodic, iar HUB-urile sunt dezinfectate cu utilaje speciale pe baza de aburi. In prezent, echipele din sediile de birouri lucreaza de acasa si toate trainingurile, conferintele si calatoriile in interes de serviciu in afara tarii au fost anulate.