Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Producătorul german demonstrează astfel cum o semiremorcă extinsă HGV de tip 1 poate transporta cu ușurință două cutii mobile de 7,45 m, într-un ansamblu cu greutate totală de 40n t, după ce în 2019 reglementările pentru această combinație au sporit lungimea totală admisă de la 17,80 la 17,88 m. Prin comparație cu un camion plus o remorcă, noua Swap Liner permite economii de circa 1,5 l/100 km.

Șasiul are gât cu înălțime de 85 mm și cu cadru hibrid patentat (ce servește drept sistem de ghidare la conectarea cutiilor mobile), care face posibilă folosirea de anvelope eficiente și durabile 315/80 R 22.5 pe axa motoare și respectarea înălțimii maxime admise de 4 m pentru cutiile mobile cu înălțimea în colț de 2.750 mm. Dispozitivele speciale din spate garantează montarea și alinierea precise ale containerelor, iar stopurile pliabile asigură plasarea corespunzătoare a acestora când cel din față se deplasează în spate spre rampa de încărcare/descărcare.

Sistemul High Speed Stability este practic și ușor de folosit de către șofer și extinde ampatamentul virtual, pentru o manevrare mai bună, iar un sistem adițional permite conectarea și mai ușoară a cutiilor mobile: când se merge cu spatele cu un vehicul descărcat, pernele de aer ale primei axe sunt ventilate și a doua axă se ridică, ceea ce reduce semnificativ balansul părții din spate a semiremorcii.

Opțional este disponibilă camera pentru mersul cu spatele și printre dotări se mai numără lămpile laterale de poziție intermitente.

Noua Swap Liner este oferită și în versiune cu două axe, cu axă autoviratoare în standard.

La începutul lui noiembrie, Krone și partenerul său Rytle, ce oferă soluții inteligente de logistică pentru last mile, au livrat către depozitele Rhenus din Hoppegarten și Berlin patru cutii mobile ce pot fi coborâte hidraulic pe sol (așa-numite HUBs) și care vor fi folosite pentru livrarea mai ușoară de bunuri la clienții finali din centrele orașelor.

Cutiile mobile produse în fabrica Krone din Herzlake sunt niște depozite mobile mici ce permit încărcarea/descărcarea ușoare datorită sistemului hidraulic de liftare și ușilor electrice. Ele dispun și de Dock’n’Deliver, o strategie adaptată cerințelor livrării last mile, dezvoltată de Rhenus Home Delivery Innovation Hub, departament care funcționează ca interfață între nivelul operațional și piață pentru găsirea de noi tehnologii care să permită dezvoltarea de soluții pentru provocările actuale din logistică. O atenție deosebită se acordă cercetărilor care să ducă la soluții pentru bunuri dificil de transportat, ca mobila, electrocasnicele și saltelele, ce pot fi livrare direct la destinația finală.