Groupe Renault intenționează să dezvolte organizația în jurul mărcilor sale, grupându-le în patru unități de business (“business units”): Renault, Dacia, Alpine și Noi mobilități.
Proiectul își propune să creeze o organizație mai simplă și mai orientată către rezultate, consolidând coeziunea, motivația și sentimentul de apartenență al echipelor, grupate astfel, pe mărci, se arată într-un comunicat al Renault. Obiectivul este să ofere fiecărei unități o organizare autonomă. Se va lua în considerare organizarea funcțiilor la nivel transversal.
„Compania are nevoie să își schimbe <<stilul de joc>> și să treacă de la urmărirea volumelor la urmărirea valorii și profitabilității. Organizarea în jurul a patru mărci puternice și funcții transversale extinse ar face posibil lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către piețe și către clienți, cu spirit de echipă, pentru a căuta cel mai bun rezultat posibil. Aceasta este o pârghie esențială pentru redresarea Grupului“, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.
În cadrul acestui proiect, reflecția asupra creării, organizării și implementării acestor noi unități de business va fi coordonată de:
- Luca de Meo, CEO Groupe Renault, pentru Renault,
- Denis Le Vot, EVP, regions, sales and marketing, Groupe Renault, pentru Dacia,
- Cyril Abiteboul, Managing director of Renault Sport Racing, pentru Alpine,
- Clotilde Delbos, Deputy chief executive officer and chief financial officer, Groupe Renault, pentru Noi mobilități.
In iunie, Dacia a vandut 2.093 de vehicule in Marea Britanie, in scadere cu 28,69% fata de perioada similara din 2019, cand a inmatriculat 2.935 de unitati. Totodata, vanzarile de masini pe piata din Regat au scazut cu 35% in iunie, la 145.377 unitati, cel mai redus declin din februarie, in urma redeschiderii graduale a showroom-urilor dupa relaxarea masurilor de urgenta impuse pentru limitarea pandemiei de coronavirus (Covid-19).
Anuntul a fost facut de Asociatia Producatorilor si Comerciantilor de Automobile din Regatul Unit (SMMT), care mentioneaza ca in topul celor mai bine vandute modele in iunie se afla Vauxhall Corsa, Ford Fiesta, Toyota Yaris, Ford Focus si MINI. In prima luna de vara, Dacia a vandut 2.093 de vehicule pe piata britanica, in scadere cu 28,69% fata de perioada similara din 2019, cand a inmatriculat 2.935 de unitati. La polul opus, cererea pentru vehicule electrice a crescut cu 261,8% in iunie, in timp ce livrarile de vehicule diesel si pe benzina s-au redus cu 59,8% si, respectiv, cu 39,9%. „Aceasta nu este o redresare si cu greu poate fi numita o revenire. Multe dintre inmatricularile din iunie pot fi atribuite clientilor care au reusit sa-si primeasca masinile comandate inainte de epidemie, iar apetitul pentru cheltuieli importante este sub semnul intrebarii“, a afirmat directorul general al SMMT, Mike Hawes.