Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cu ochii continuu dupa oportunitati, Ion Lazar a construit un mini imperiu in jurul uzinei Dacia de la Mioveni, a carei activitate o cunoaste atat de bine incat francezii i-au acordat o distinctie importanta pentru inovatie si eficienta anul trecut, pe care inainte au mai primit o doar multinationale cu traditie. Folosindu-si permanent resursele financiare pentru a nu scapa oportunitati de extindere si dezvoltare, International Lazar Company nu s-a laudat niciodata cu cele mai mari profituri, fiind insa mereu in top la cifra de afaceri si investitii. Grupul de firme dezvoltate de Ion Lazar atinge astazi domenii diverse, de la transport, productie si comert la constructii si Inchirieri de spatii logistice, birouri si autocamioane. Printre strategii de achizitii, accesare de linii de credit, parteneriate si valorificarea de active, Ion Lazar nici nu a simtit trecerea a 25 de ani de activitate, timp in care a reusit sa-si implice si cei doi fii in afacere, pentru ca acestia sa-i duca mai departe visele si dorinta continua de dezvoltare.

Ion Lazar si-a dovedit spiritul antreprenorial imediat dupa Revolutie, cand din comertul cu piese de schimb si-a pus bazele unei afaceri de transport intern si international. Banii castigati au fost permanent reinvestiti, achizitia de loturi imense de teren in apropierea Pitestiului ajutandu-l ulterior sa se lanseze in constructia si inchirierea de spatii logistice pentru furnizori importanti ai uzinei Dacia Renault si nu numai. Asa s-au nascut Lazar Logistics si, mai nou, ML Logistics, prin parteneriatul cu Thomas Manns.
In 2001 International Lazar Company (ILC) a devenit fransizor al furnizorului de servicii logistice pentru industria auto Hoedlmayr International AG, iar in 2002 a inceput colaborarea cu uzina Dacia, care a ramas si astazi cel mai important partener. „Cu Dacia ne-am dezvoltat pe plan local, iar langa Hoedlmayr am devenit mai cunoscuti“, a punctat Ion Lazar in 2003, cele doua companii au stabilit joint venture-ul Hoedlmayr Lazar Romania, devenind astfel a doua companie de Logistica de transport auto din tara, asa cum a punctat Michael Geschke, CEO Hoedlmayr Logistic Olanda, Belgia si Ucraina.

In primele zece luni ale anului, volumul total al autoturismelor inmatriculate in UE a fost de 12.946.921 de unitati, cu 0,7% mai putin fata de perioada similara din 2018. Cresteri ale inmatricularilor de autoturisme noi au fost inregistrate in Germania (+3,4%), in timp ce Franta (-0,3), Italia (-0,8%), Marea Britanie (-2,9%) si Spania (-6,3%), au raportat scaderi.
Cu un volum de 134.698 de autoturisme noi inmatriculate, Romania se situeaza pe pozitia 14 in UE, inregistrand a doua cea mai mare crestere a inmatricularilor de autoturisme noi din UE, de 18,9%, comparativ cu primele zece luni ale anului trecut.

In ceea ce priveste constructorii de automobile, cele mai multe autoturisme inmatriculate apartin grupului VW (3.262.002 unitati), in crestere cu 1%, secondat de grupul PSA (2.138.037 de unitati), in scadere cu 0,6%, si de grupul Renault (1.385.941 de unitati), in scadere cu 1,3% (din care Dacia, cu 490.436 de unitati, a raportat o crestere de 10,7% fata de perioada similara a lui 2018). Autoturismele Ford au totalizat in primele zece luni 815.479 de unitati noi inmatriculate, in scadere cu 3,5% fata de perioada similara din 2018.