PACCAR Parts a deschis un centru de distribuție a pieselor (PDC) ultramodern și durabil în orașul Massbach, Bavaria, Germania, reprezentând o investiție de 85 de milioane de euro.
„Noul PDC consolidează și mai mult furnizarea noastră de piese, lider în industrie, pentru dealerii și clienții DAF din Germania, Elveția și partea de est a Franței”, a declarat Dick Leek, General Manager PACCAR Parts Europe. Centrul este conceput pentru a oferi servicii de clasă mondială rețelei de dealeri DAF. Instalația, care se întinde pe 22.000 mp pe un teren de 22 ha, are capacitatea de a stoca peste 80.000 de piese unice.
Massbach PDC utilizează tehnologii de ultimă generație, inclusiv sisteme de manipulare a pieselor cu comandă vocală, echipamente avansate de scanare și soluții de ambalare automatizate, toate acestea fiind menite să optimizeze eficiența îndeplinirii comenzilor. Acest lucru garantează expedierea promptă a tuturor comenzilor, rezultând cel mai rapid serviciu de livrare de pe piață. Dealerii DAF pot comanda până la ora 20:00, pentru ca piesele să ajungă în aceeași noapte.
În conformitate cu angajamentul PACCAR de a avea grijă de mediu, instalația este net-zero. Necesarul de energie electrică al amplasamentului este generat de 4.000 de panouri solare ușoare, orice surplus de energie fiind direcționat către un sistem de stocare a bateriilor, care poate fi utilizat pentru încărcarea camioanelor electrice care vizitează amplasamentul. Clădirea de birouri are un acoperiș verde viu pentru a asigura izolarea și un sistem ecologic pentru natură, în timp ce pompele de căldură eficiente energetic ajută la menținerea unei temperaturi constante în interiorul PDC pe tot parcursul anului.
„Această investiție majoră va consolida poziția de lider a DAF în Germania”, a declaratHarald Seidel, președinte DAF și vicepreședinte PACCAR. „Anul trecut, DAF a fost cea mai mare marcă de import din segmentul camioanelor grele din Germania și suntem bine determinați să ne creștem prezența pe această cea mai mare piață de camioane din Europa. Pentru a ne asigura că clienții noștri au cel mai mare timp de funcționare, oferim o serie completă de camioane DAF de nouă generație ultra-eficiente, precum și o gamă completă de servicii premium, inclusiv cele ale PACCAR Parts.”
„Locația strategică a PDC Massbach extinde aria de acoperire a dealerilor noștri și se adaugă la cea mai bună distribuție de piese aftermarket”, a declaratLaura Bloch, director general al PACCAR Parts și vicepreședinte PACCAR. „Angajamentul nostru este de a fi liderul industriei în ceea ce privește disponibilitatea pieselor și de a oferi clienților o valoare de neegalat.”
DAF Trucks se pregătește pentru producția de serie a noii sale game de camioane complet electrice. Un număr de vehicule au fost deja puse în funcțiune de unii transportatori importanți din Țările de Jos.
DAF a fost primul producător european de camioane care a lansat un camion complet electric. De atunci, DAF și-a extins constant rolul de partener în tranziția energetică. Numărul de vehicule cu propulsie electrică continuă să crească, iar gama cu emisii zero, în special, a crescut enorm. Dealerii DAF oferă acum, de asemenea, un pachet complet de puncte de încărcare, iar șoferii de camioane electrice sunt instruiți special. Fabrica de asamblare din Eindhoven a fost deschisă de DAF în 2023 pentru a produce camioane electrice.
Noua generație de vehicule electrice DAF se bazează pe modelele XD și XF, ambele au primit distincția Internațional Truck of the Year, care au stabilit noi standarde în materie de eficiență, siguranță și confort. Acestea sunt echipate cu motoare electrice de până la 350 kW/480 CP și vin cu o gamă largă de pachete de baterii (de la 2 la 5 pachete) pentru o autonomie fără emisii de până la 500 de kilometri. Camioanele electrice DAF utilizează baterii LFP (litiu feros fosfat) cu densitate energetică ridicată, foarte avantajoase în ceea ce privește siguranța termică, durata de viață și numărul de cicluri de încărcare.
DAF testează pe scară largă noua generație XD și XF Electric cu ajutorul transportatorilor de top care pun primele vehicule pe drum. Reacțiile au fost foarte entuziaste.
„Parcurgem aproape 500 de kilometri cu XD Electric cu doar o singură încărcare completă”, precizează Gerlof Ugema de la Oegema Transport din Dedemsvaart. „Cu o încărcare suplimentară, am putea parcurge 1.000 de kilometri pe zi, ceea ce oferă posibilități interesante pentru distanțe lungi.”
„Încă mai avem unele provocări în ceea ce privește infrastructura de încărcare din incinta noastră, dar XF Electric răspunde tuturor așteptărilor noastre”, confirmă Ewout van Wijk, CEO al E. van Wijk Logistics din Giessen. Șoferul este, de asemenea, foarte impresionat de agilitatea camionului, de faptul că e silențios, de confortul din cabină și de ușurința de a conduce. La plecare, există imediat un cuplu foarte mare disponibil.
Cornelissen Transport din Nijmegen a preluat un DAF XD și un DAF XF Electric, pe care le utilizează în principal pentru aprovizionarea supermarketurilor. „Vehiculele se potrivesc perfect cu ambiția noastră de a trece la transportul cu emisii zero”, menționează Peter Leegstraten, director de achiziții și inovare.
„Iar conceptul vehiculului DAF este perfect pentru zonele urbane. Parbrizul mare, liniile de centură lungi, geamul suplimentar de pe partea pasagerului și camerele digitale oferă o vizibilitate directă perfectă și, împreună cu motorizarea electrică, reprezintă combinația ideală pentru noi.”
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit