Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Este vorba de 107 Daily și 93 de Eurocargo cu BioGNV, un combustibil care reduce emisiile de CO2 cu până la 95%, oferind aceeași performanță ca un vehicul similar diesel. Emisiile de particule fine sunt și ele mai mici cu 95% și cele de NO2 cu 90% față de Euro VI-E. În plus, cele 200 de utilitare sunt clasificate Crit’Art 1 și certificate Pieck Quiet Truck 71, deci și zgomotul este mai mic.

Ele vor fi livrate la finalul anului.

Logistica urbană este una dintre cele mai importante activități ale GEODIS, cu potențial foarte mare de decarbonizare, și achiziția se încadrează în demersul companiei de a ajunge să facă transport fără emisii de carbon în cele mai mari 35 de orașe din Franța, cu populație de peste 150.000 de locuitori, în următorii trei ani.

Iveco, pe de altă parte, este lider pe piața camioanelor cu propulsii alternative, cu aproape 60% din volumul vânzărilor din Franța, iar reprezentanții săi se declară mândri și de noul contract cu GEODIS și de faptul că vehicule îndeplinesc trei obiective majore: protejarea sănătății, a climei și a calității vieții în orașe.

2020 ar fi trebuit sa fie pentru IVECO un an in care sa prezinte in tara noastra un camion complet nou, conceput in jurul soferului si dedicat acestuia si nevoilor lui. De altfel, pandemia a surprins compania chiar in turul de promovare a noului SWAY si atunci intregul context economic – si nu numai – s-a schimbat radical. De aceea IVECO a facut un inventar al vehiculelor sale demo si a decis sa le puna la dispozitia autoritatilor pe toata durata luptei impotriva COVID 19.
Astfel, doua Daily cu box frigorific si un Daily cu box izolat termic si lift pentru incarcarea marfii au fost preluate pe 6 aprilie de Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania. Si, pentru ca doua dintre ele sunt alimentate cu gaz natural comprimat, ENGIE Romania s-a alaturat proiectului si va furniza combustibil pentru toata perioada cat Societatea Nationala de Cruce Rosie le va folosi. 
Al patrulea IVECO Daily furgon de 12 mc va merge la Grupul Comunitar Galati pentru a transporta alimente si materiale igienico-sanitare destinate persoanelor cu dizabilitati sau a celor defavorizate. „Soferul” este chiar un angajat IVECO, Silviu Zinica. Iar compania ramane la dispozitia autoritatilor pentru celelalte vehicule, "fiind absolut convinsi ca doar impreuna putem sa reusim in aceasta lupta".