Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un nou instrument conceput special pentru industria flotelor de transport, Goodyear Value Simulator este acum disponibil pe site-ul Goodyear Truck Tires. Acesta îi ajută pe managerii de flote să evalueze rapid potențialele economii de energie și să exploreze modul în care adoptarea elementelor cheie ale ofertei complete Goodyear Total Mobility ar putea ajuta la reducerea emisiilor de CO2. Cu doar câteva clicuri, pot fi obținute rezultatele simulării adaptate la nevoile lor specifice.

Astfel, managerii pot introduce cu ușurință datele flotelor, ca mai apoi să poată accesa instantaneu potențialele economii financiare și rezultatele reducerii emisiilor de CO2. Prin luarea în considerare a unor factori precum tipul de transport, profilul traseului, dimensiunea flotei și frecvența defecțiunilor, simulatorul oferă informații valoroase cu privire la beneficiile potențiale anvelopelor premium Goodyear pentru camioane și la soluțiile avansate de mobilitate în operațiunile flotei.

“Ne angajăm să sprijinim flotele de transport în maximizarea eficienței, creșterea competitivității și promovarea sustenabilității”, a precizat Maciej Szymański, directorul comercial de marketing al Goodyear pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa. “Simulatorul Goodyear Value confirmă angajamentul nostru față de soluțiile orientate către client și ajută managerii de flote să ia decizii informate care aduc beneficii tangibile operațiunilor lor.

Principalele caracteristici ale Goodyear Value Simulator  includ simularea instantanee ale potențialelor economii anuale de costuri de avarie, analiza economiilor anuale cu privire la costurile de întreținere, estimarea economiilor la costurile cu combustibilul și evaluarea reducerii emisiilor de CO2 (pe baza consumului teoretic de combustibil prin compararea ratingurilor de eficiență a combustibilului).

De asemenea, managerii pot personaliza ușor rezultatele simulării prin ajustarea unor parametri precum distanța medie anuală parcursă, consumul mediu de combustibil și costurile de combustibil pentru fiecare vehicul. Acest lucru va permite adaptarea rezultatelor simulării la cerințele și obiectivele specifice flotelor. În plus, pe baza selecțiilor, simulatorul va afișa propuneri de produse și soluțiile Goodyear recomandate pentru a contribui la realizarea acestor economii potențiale și la reducerea emisiilor de CO2.

Economiile estimate generate de Goodyear Value Simulator pot fi utilizate ca punct de plecare pentru ca managerii de flote să se angajeze în discuții mai detaliate cu echipa de experți Goodyear în vederea obținerii unor informații și îndrumări personalizate care să ajute companiile să își atingă obiectivele operaționale unice.

“Cu ajutorul Goodyear Value Simulator, flotele pot vizualiza potențialul impact financiar și de mediu al adoptării soluțiilor Goodyear Total Mobility”, a adăugat Szymański. “De la reducerea costurilor de defecțiune la îmbunătățirea eficienței consumului de combustibil, soluțiile noastre sunt concepute pentru a oferi valoare reală clienților noștri.

Mai multe informații pot fi găsite pe Goodyear Total Mobility, https://www.goodyear.eu/en_gb/truck/value-simulator.html

Potrivit unui sondaj inițiat de Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari, dezvoltatori și operatori de clădiri de birouri clasa A din România, peste jumătate dintre angajați, 52% preferă ședințele online să fie înlocuite cu întâlniri în persoană. Mai mult, același sondaj arată că 40,3% dintre respondenți aleg să participe la ședințele online tot de la birou.

Sondajul realizat în aprilie, arată că 53% dintre angajați participă la ședințele online de acasă, alți 40,3% preferă biroul, iar peste 4% mărturisesc că s-au alăturat întâlnirilor online din grădina lor sau de afară, în timp ce 1,3% din cafenele, 0,8% din biblioteci și 0,5% chiar din cantine.

„Suntem mereu atenți la schimbările din piața muncii, iar rezultatele studiului nostru cel mai recent arată că angajații sunt tot mai deschiși să socializeze, să interacționeze și să lucreze eficient în birou, având întâlniri față în față. Mulți angajați ar prefera să vină mai des la birou pentru a separa mai bine viața personală de timpul petrecut la serviciu, ceea ce a fost dificil în ultimii ani lucrând de acasă.”,

a declarat Marcela Stancu, Community Manager, Genesis Property.

În fiecare săptămână, aproape un sfert dintre respondenți petrec între două și opt ore în ședințe online, 7,2% alocă între opt și 12 ore acestui tip de întâlniri, iar 5,6% sunt blocați în astfel de ședințe mai bine de peste 12 ore.

De asemenea, 37,5% dintre angajații ar veni mai des la birou pentru a separa viața personală de locul de muncă, 31% pentru un plus de socializare, 21,5% pentru mai multă eficiență, 6% pentru lucru neîntrerupt și 4% pentru mai puține ședințe online. Sondajul Genesis Property privind starea de bine la locul de muncă a fost realizat la nivel național prin intermediul platformei iVox, pe un eșantion total de 1.307 utilizatori de internet din România. Aproximativ 52% dintre participanți sunt de gen feminin, iar peste 42% au un venit net de peste 4.000 de lei.

„Rezultatele sondajului au mai relevat un aspect care combină riscul cu scăderea eficienței – mai mult de un sfert dintre angajați recunosc că participă la întâlniri online din mașină sau în timp ce călătoresc cu mijloacele de transport în comun. Pentru a rezolva toate aceste provocări și nevoi, ne concentrăm asupra dezvoltării conceptului YUNITY Park, care se aliniază cu tendințele actuale de lucru și cu noile preferințe ale angajaților.”,

a completat Marcela Stancu.