În ultimele zile de când s-a lansat portalul IMI pe care trebuie înregistrați șoferii detașați mii de firme românești au încercat să testeze interfața și să-și facă conturi de companie. Foarte mulți manageri au descoperit că nu e foarte simplu, mai ales că și interfața publică a portalului IMI nu funcționează încă foarte bine, sunt încă multe mesaje de eroare, se lucrează permanent la îmbunătățirea platformei, astfel că e cu atât mai greu începutul pentru foarte multe firme.
Astfel, mai mulți manageri au început să caute oferte de făcut declarații automat printr-un agent specializat și mai multe firme au lansat rapid oferte cu preț pe pachet de declarații sau pachet-abonament în funcție de numărul de camioane/șoferi gestionați. Nu discută nimeni despre cine are răspunderea unei declarații greșite, în cazul unei amenzi – transportatorul sau agentul? – și nici despre câte informații și cum trebuie încărcate în portalul agentului pentru ca acesta să aibă toate elementele necesare comparării declarațiilor cu operațiunile reale prestate de șofer.
Indiferent că se lucrează cu un agent sau pe cont propriu, este nevoie de instrumente automatizate de completare a declarațiilor, de baze de date și de sisteme care să emită alerte atunci când șoferul intră într-o țară pentru care nu are declarația de detașare, dar efectuează o operație în regim de detașare.
Provocat de clienții săi din industria transporturilor să găsească o soluție la această problemă majoră, mai ales pentru cei cu mulți șoferi, care schimbă des camioanele și cu operațiuni frecvente de detașare, furnizorul de servicii de telematică și software pentru transporturi Tracknamic a configurat rapid o suită de servicii care sunt oferite aproape gratis. Adică chiar gratis pentru cei care au nevoie doar de generarea declarațiilor de detașare, și aproape gratis pentru cei care au nevoie de servicii mai complexe de monitorizare, calcul remuneratii mine s.a.
“Am construit un robot software care completează declarațiile de detașare automat, calculează orele lucrate în funcție de țară, îți oferă acces la datele tahografului cu un singur click și multe altele. Controlezi conformitatea și prevederile legale ale afacerii tale prin puterea tehnologiei!”, a declarat Istvan Barta, directorul general al companiei. “Ne ocupăm de gestionarea și monitorizarea costurilor minime pe oră, numărul corect de ore pentru fiecare șofer și țară, extrase automat din fișierele .ddd, astfel încât să te poți concentra pe celelalte aspecte ale afacerii tale.”
Istvan este oaspetele nostru în videoconferința cu începere de la 14:30, vă așteptăm și pe voi pe contul de Youtube al Trafic Media și pe paginile revistei Tranzit de LinkedIn și FaceBook.
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit