Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Boutique Mall, unul dintre cele mai mari magazine online de incălțăminte și îmbrăcăminte casual și de lux de la noi din țară, își mută activitatea logistică din centrul orașului în zona de nord, într-un depozit de clasă A, recent construit de CTP, tranzacția fiind realizată prin consilierea Dunwell Industrial. 

Retailerul online s-a mutat astfel într-un spațiu de 3.700 mp în cadrul CTPark Bucharest North. „O livrare rapidă și oferta foarte generoasă de articole sunt două dintre avantajele la care ținem în relația cu cumpărătorii. În urma investiției de peste 600.000 EUR, vom beneficia de un spațiu util desfășurat de depozitare de peste 10.000 mp, ceea ce ne va asigura spațiul necesar pentru următorii 3-5 ani” – Bogdan Chiruță, owner Boutique Mall

CTPark Bucharest North este parcul industrial construit de CTP în Ștefănești la finalul anului trecut. Localizat pe șoseaua de centură a capitalei cu 4 benzi, parcul oferă soluții customizabile de depozitare pentru mai multe tipuri de companii, din industrii precum e-commerce, producție, automotive sau  produse refrigerate.  CTPark Bucharest North va avea o suprafață operațională de 116.000 mp, iar primii 21.000 mp au fost deja livrati în prima fază a proiectului. CTP urmează să finalizeze construcțiile până la finalul anului 2021.

Am găsit pentru Boutique Mall soluția cea mai bună de extindere și relocare. Apreciem disponibilitatea CTP de a personaliza spațiul conform specificațiilor cerute. Cu CTP avem o relație strânsă, de lungă durată, dar ne bucură stabilirea acestui nou început cu Boutique Mall” – Radu Ciobanu, Senior Broker Dunwell

Conform Dunwell, în ciuda tuturor temerilor, pronosticurilor pesimiste și fluxului de activitate încetinit, 2020 a fost un an mai bun din punct de vedere al spațiilor de industrial tranzacționate decât 2019, respectiv au fost suprafete mai mari cu 37,93% (654.904 mp vs. 474.800 mp). Majoritatea contractelor au fost semnate in Bucuresti, urmat de Timisoara, oras de referinta in top si de Craiova, o surpriza a anului precedent, fie ca au fost contracte pentru inchirieri noi, relocari/renegocieri sau inchirieri temporare.

Industriile care au stat în topul suprafețelor închiriate sunt FMCG – 38% din cota de piață (potențată în anul trecut de creșterea comerțului online), logistică (15% din valoarea tranzacțiilor) și retail (13% dintre toate suprafețele închiriate). Au urmat cei din producție și pharma.

… astfel ca retailerii au alocat spatii suplimentare in depozite pentru comenzile plasate virtual.
"In urma masurilor luate de autoritati pentru limitarea expunerii si iesirii populatiei din case, marile lanturi de magazine au inregistrat cresteri si de 30-50% ale volumelor de comenzi online cu livrare prin serviciile proprii de transport sau externalizate, dupa caz, firmelor de curierat. Cresteri ale cererii in aceasta perioada inregistreaza si depozitele companiilor de curierat sau ale celor specializate in livrari de produse alimentare si non-alimentare, unde se raporteaza valori si de 10 ori mai mari ale comenzilor decat pana acum", a declarat Marian Orzu, managing partner Dunwell.
Potrivit datelor Dunwell, jumatate din lanturile de retail din Romania detin o platforma online cu posibilitate de livrare sau ridicare din puncte specifice de lucru.