Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Recepția a 12 dintre ele s-a făcut recent la centrul de competență Schmitz Cargobull din Altenberge, iar până la final de an vor mai fi livrate alte 280.

Colaborarea dintre cele două companii datează din 2005 și ea a dus inclusiv la optimizarea prelatelor S CS Mega pentru transport de mărfuri de volum, în perioada crizei economice din 2008-2009, ajungându-se astfel la un model cu greutate proprie mai mică, deci care permite scăderea consumului de carburant și a emisiilor poluante.

În plus, operatorul de logistică a fost impresionat și de sistemul telematic TrailerConnect® CTU și și-a echipat astfel întreaga flotă: nu numai semiremorcile noi, ci și pe cele deja existente, indiferent de marca lor, le-a dotat retrofit cu acest sistem de management.

Duvenbeck s-a înființat acum peste 80 de ani, are în prezent o flotă de circa 1.500 de camioane grele și 3.000 de semiremorci, din care circa 2.000 sunt Schmitz, aproape toate prelate Mega, și lucrează pentru companii premium din industria auto, dar și pentru producători de bunuri de consum, materiale plastice și mașini agricole. Numai în Germania compania folosește zilnic 80 de ansambluri pentru transferul și livrarea directă a produselor de la fabricile Harsewinkel, Paderborn, Hamm și Bad Saulgau, dar ea mai este activă și în Franța, în relație cu centrele din Le Mans și Woippy, și Ungaria, pentru Törökszentmiklos.

Profitul companiilor de transport de la noi este afectat puternic in ultimii ani atat de restrictiile impuse in vest, cat si de lipsa acuta a soferilor seriosi. In conditiile in care cifra de afaceri este in crestere, iar profitul, in continua scadere, putini se mai gandesc sa isi creasca parcurile de camioane. In aceeasi situatie se afla Duvenbeck, care pentru anul acesta are in vedere doar continuarea innoirii flotei, pentru a-si putea servi cat mai bine clientii existenti. O eventuala extindere a activitatii va fi decisa in functie de schimbarile legislative ce vor avea loc anul acesta atat pe plan international, cat si intern.
 

La mijlocul lunii trecute, Duvenbeck avea 270 de autotractoare si circa 650 de semiremorci. Deoarece compania isi reinnoieste permanent parcul, o mare parte a acestuia este in perioada de leasing. Anul trecut, flota companiei a fost innoita cu 50 de autotractoare Mercedes Benz si 90 de semiremorci. Innoirea flotei va continua si anul acesta, insa o crestere a parcului va fi decisa in functie de schimbarile legislative ce vor avea loc atat pe plan intern, cat si international. „Cred ca anul acesta vor avea loc multe schimbari, atat datorita directivei europene referitoare la transport, cat si a legislatiei nationale care se va modifica in special in domeniul fiscal, schimbari ce vor influenta si deciziile clientilor“, declara Vasile Dinga, directorul companiei.