Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
Foto: Duvenbeck
Compania de logistică Duvenbeck își extinde operațiunile în Bavaria prin preluarea companiei de transport de mărfuri Erich Haslbeck, începând cu 1 iulie. Erich Haslbeck, cu sediul în Niederviehbach lângă Dingolfing, a fost fondată în 1971 și este specializată în logistica pentru industria auto bavareză, expedierea mărfurilor și servicii de logistică pentru bunuri de larg consum (FMCG) și industria construcțiilor.
Prin preluarea companiei Erich Haslbeck, Duvenbeck va adăuga flotei sale 75 de autotractoare și 140 de remorci, care operează în Bavaria și în toată Germania. Noua locație va include 1.000 de metri pătrați de spațiu acoperit și 2.000 de metri pătrați de spațiu exterior pentru logistica de depozitare. Unele părți ale clădirii logistice vor putea fi închiriate altor companii de transport. Aproximativ 90 de angajați vor trece sub managementul Duvenbeck, iar foștii parteneri manageri, Bernhard și Christian Haslbeck, vor rămâne implicați la conducere și vor însoții procesul de integrare în cadrul grupului Duvenbeck.
Grupul Duvenbeck face un nou pas în direcția punerii în aplicare a strategiei sale de diversificare și creștere prin preluarea societății de expediție Erich Haslbeck. Compania de logistică și-a extins operațiunile în regiunea Benelux prin achiziționarea companiei olandeze Schotpoort Logistics în luna februarie a acestui an.
„Domeniul de aplicare al serviciilor companiei și locația sa excelentă între Landshut și Dingolfing completează în mod ideal activitățile noastre de afaceri în domeniul transportului și logisticii contractuale. Prin preluare, combinăm două avantaje: nu numai că ne apropiem de industria bavareză a automobilelor, dar Haslbeck ne oferă, de asemenea, acces la noi sectoare industriale, cărora le putem oferi acum servicii logistice complete, inclusiv depozitare și logistică contractuală, în sudul Germaniei.”,
a declarat Hakan Bicil, directorul general al Duvenbeck.
Specialistul în logistică utilizează combustibil biogenic pentru a transporta bunuri în mod durabil
Aprobarea oficială pentru vânzarea combustibilului biogen, HVO100, este disponibilă în Germania de la sfârșitul lunii mai. Grupul Duvenbeck a fost una dintre primele companii de logistică care și-a asigurat cota de combustibil pentru a trece părți din flota sa de camioane la operațiuni normale cu HVO100.
Duvenbeck a fost prima companie germană de logistică care a testat combustibilul pe bază de plante în situații practice zilnice pe o perioadă destul de lungă, ca parte a unui proiect pilot. Experiența acumulată a fost pozitivă. În comparație cu motorina, HVO este una dintre sursele de energie regenerabilă, arderea cu acesta este mai curată și rămâne lichid chiar și la temperaturi scăzute, mult sub zero.
“A avea HVO în rezervoarele camioanelor noastre ne ajută să reducem semnificativ amprenta noastră de CO2 și pe cea a clienților noștri”, spune Hakan Bicil, directorul general al Duvenbeck, explicând ramificațiile. “Utilizarea HVO ca înlocuitor al combustibilului diesel fosil sprijină planurile noastre de a neutraliza emisiile relevante pentru climă rezultate din exploatarea flotei noastre până în anul 2040. Pe lângă camioanele alimentate cu baterii și sistemele de propulsie care utilizează biogaz, putem utiliza acum o altă alternativă, care intră în vigoare imediat, pentru a ne reduce emisiile de gaze cu efect de seră în traficul de transport rutier în cadrul flotei noastre existente.”
Șoferii profesioniști de la Duvenbeck sunt, de asemenea, convinși de noul combustibil. “Camioanele alimentate cu HVO sunt mult mai silențioase și oferă aceleași performanțe ca vehiculele diesel”, spune Bernd Reining, managerul flotei de vehicule de la Duvenbeck. “Și nu există mirosul tipic de motorină atunci când faci plinul. Șoferii noștri au sentimentul plăcut că sunt pe drum fără să afecteze clima.” Nu este necesară retehnologizarea vehiculelor pentru a utiliza HVO.
Cu toate acestea, Reining recomandă companiilor să obțină de la furnizorii de camioane aprobarea ca vehiculele să utilizeze HVO. Materialul rezidual de motorină veche de la punctele de alimentare ale companiilor ar trebui eliminat înainte de acceptarea HVO. HVO este fabricat din materii prime biogene, cum ar fi uleiurile de gătit uzate, grăsimile vegetale și animale, precum și elementele organice din deșeurile menajere. Aceste materii prime sunt transformate (hidratate) în hidrocarburi combustibile. Deși HVO emite cu până la 90% mai puține emisii de CO2 în comparație cu motorina fosilă, nu există nicio diferență între cele două în ceea ce privește taxele din Germania. Carsten Sanders, manager de proiect pentru sisteme de propulsie durabile la Duvenbeck, comentează: “Un model al nivelului de maturitate stă la baza gestionării CO2 și ne permite să urmărim în orice moment situația emisiilor noastre, astfel încât să putem lua măsuri suplimentare de reducere. Datorită introducerii HVO, am făcut un pas semnificativ pe drumul nostru către neutralitatea climatică.”
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).