Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Parteneriat strategic cu EP Equipment pentru o gamă entry-level competitivă

Jungheinrich a anunțat intrarea pe piața europeană a noii game de stivuitoare AntOn, o linie de produse dezvoltate în parteneriat cu producătorul chinez EP Equipment. Noua marcă, „AntOn by Jungheinrich”, reprezintă extinderea companiei germane către segmentul entry-level, oferind echipamente cu un raport preț–performanță atractiv și tehnologie modernă cu baterii litiu-ion.

Colaborare între ingineria germană și eficiența producției chineze

Parteneriatul strategic cu EP Equipment, companie cu sediul la Hangzhou (China), a fost anunțat în primăvara acestui an și are ca obiectiv combinarea know-how-ului german în domeniul logisticii cu procesele de producție rapide și flexibile ale partenerului chinez.

EP Equipment este recunoscut pentru experiența sa în dezvoltarea echipamentelor de depozitare alimentate cu baterii litiu-ion, tehnologii care devin standardul industriei în segmentul de intralogistică.

Prin această colaborare, Jungheinrich își propune să abordeze mai eficient cererea globală pentru echipamente accesibile, dar fiabile, destinate firmelor mici și mijlocii, distribuitorilor și operatorilor de depozite care caută soluții simple și economice.

Primele modele AntOn: electrice, compacte și ușor de întreținut

Lansarea include două stivuitoare frontale electrice și o transpaletă electrică joasă, toate echipate cu baterii litiu-ion:

Toate modelele beneficiază de timp redus de încărcare, durată lungă de viață a bateriei și costuri minime de întreținere, adresându-se utilizatorilor care au nevoie de performanță de bază la un cost optim.

Distribuție extinsă: e-commerce, parteneri și vânzări directe

Lansarea comercială a gamei AntOn a început pe 30 septembrie 2025 în Europa, urmând ca din noiembrie aceasta să fie disponibilă și pe piețele din Asia-Pacific și America Latină.

Jungheinrich aplică o strategie multicanal de distribuție, care combină:

Potrivit Nadine Despineux, membru al Consiliului de Administrație Jungheinrich responsabil pentru vânzări, noul brand „AntOn by Jungheinrich” oferă o alternativă eficientă și accesibilă pentru companiile care caută soluții simple și fiabile pentru activitățile logistice zilnice:

„Prin AntOn, combinăm simplitatea de utilizare cu fiabilitatea tehnologică și eficiența economică, punând la dispoziția clienților o linie de echipamente perfect adaptată cerințelor de depozitare și transport curent.”

Prin lansarea AntOn by Jungheinrich, compania germană intră pe un segment de piață cu creștere rapidă, dominat până acum de producători asiatici, dar valorificând avantajele sale tehnologice și reputația de fiabilitate.


Noua gamă marchează o strategie clară de diversificare: Jungheinrich vizează extinderea prezenței globale, menținând totodată standardele de calitate ale mărcii, într-o formă mai accesibilă și flexibilă pentru clienții din toate regiunile.

Conform European E-Commerce Report 2025, comerțul electronic din România este așteptat să atingă 3,5% din PIB în 2025, consolidându-și poziția printre primele zece state membre ale UE în ceea ce privește ponderea E-GDP. România ocupă locul nouă la nivel european și locul trei în Europa Centrală și de Est, fiind devansată doar de Polonia și Cehia.

„Suntem în Top 10 și avem șansa să valorificăm acest potențial prin sprijinirea digitalizării IMM-urilor și prin asigurarea unor condiții de concurență echitabile pentru magazinele românești.”, a precizat Cristi Movilă, Președinte ARMO.

Raportul pe 2025 arată că s-a generat un impact economic extins în comerțul online din România, ceea ce stimulează dezvoltarea serviciilor poștale și de curierat, a software-ului, a publicității digitale și chiar a producției locale de bunuri.

„Comerțul online nu mai este doar conveniență pentru consumatori, ci un motor real de creștere economică și fiscală, care conectează România la Piața Unică europeană”, a completat Cristian Pelivan, Director Executiv ARMO.

Provocări și oportunități pentru 2025:

•    Digitalizarea IMM-urilor – Doar 12% dintre IMM-urile românești vând online, sub media europeană; fiind necesare programe dedicate.

•    Condiții echitabile de piață – Comerțul extracomunitar exercită presiune asupra retailerilor români; ARMO sprijină punerea în aplicare a reformelor Codului Vamal al UE și a principiilor level playing field.

•    Tehnologii emergente – AI a fost deja aplicată în domeniul conținutului, al suportului pentru clienți și al previziunilor privind stocurile.

• Logistică verde și sustenabilitate – Oportunități de dezvoltare a rețelelor de lockere, a flotelor de vehicule electrice și de integrare a mecanismelor SGR în comerțul online.

La nivel european, tendințele cheie identificate în studiu includ: sprijinirea IMM-urilor în transformarea digitală, stabilirea unor reguli echitabile pentru toți jucătorii, investiții în logistică verde și simplificarea procedurilor administrative (facturare electronică, raportări integrate).

European E-Commerce Report 2025 a fost întocmit de Ecommerce Europe și EuroCommerce pe baza contribuțiilor asociațiilor naționale de e-commerce din peste 25 de țări, inclusiv ARMO.  Mai multe detalii despre acest studiu de cercetare va prezenta ARMO cu ocazia Zilei Comerțului Electronic, pe 15 octombrie 2025.