Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FIAT Professional Ducato deţine la nivel european o cotă de piață de 11,2% în segmentul său, fiind lider absolut în Italia (cu o cotă de piață impresionantă de 24%), pe locul al doilea  în Franța și Polonia şi pe locul al treilea în Spania și Portugalia.

În ceea ce privește segmentul rulotelor, Ducato este liderul absolut în Europa, cu o creștere a cotei de piață de 5 puncte procentuale față de anul trecut. 70% din autovehiculele de agrement care circulă în Europa au la bază un Fiat Ducato, care anul acesta a primit, pentru al șaisprezecelea an consecutiv, premiul „Best Camper Base Vehicle of the Year” din partea cititorilor revistei germane de specialitate Promobil.

Proiectat în întregime in-house, E-Ducato dispune de noua baterie de a doua generație de 110 kWh, de care beneficiază toate vanurile mari din grupul Stellantis, care asigură o autonomie de până la 424 km în ciclul WLTP,  opțiuni de încărcare rapidă și configurații multiple care îl fac adaptabil la o varietate de industrii – de la logistică la sectoarele de servicii și nu numai.

Facilitatea de producție Atessa, înființată în 1979 ca un joint-venture între FIAT și PSA-Peugeot Citroën, și-a început activitatea în 1981 lângă Chieti, Italia. Cu o suprafață de peste 1,2 milioane mp, această fabrică emblematică este cea mai mare și cea mai adaptabilă unitate de producție de vehicule comerciale ușoare din Europa, având capacitatea de a produce zilnic până la 1.200 de vehicule. În prezent, 80% din producția sa este exportată în 75 de țări, subliniind importanța internațională a fabricii.

Designerul britanic de produse fashion Vivienne Westwood se alătură programului de logistică „Go-Green“ implementat de DHL. Cele două companii deja au reușit să reducă poluarea cu 112 tone de emisii de CO2 într-un an, iar acum DHL adaugă încă 100 de noi E-Ducato în flota sa.

Programul „Go-Green“ gestionează, printre altele, livrările brandului britanic de lux între SUA, Marea Britanie, Franța și Italia. O colaborare care a văzut reducerea emisiilor generate de livrările de produse Vivienne Westwood cu peste 112 tone de CO2 (lansat în 2008, programul Go-Green și-a atins deja obiectivul de a reduce emisiile nocive cu 30% în 2020).

Angajamentul grupului german de logistică este de a aduce emisiile anuale de CO2 la 29 de milioane de tone până în 2030 (fără măsurile de durabilitate introduse, acestea ar ajunge la 46 de milioane), cu o investiție totală de 7 miliarde de euro. Pentru livrările finale, DHL implementează electrificarea parcului de vehicule cu scopul de a avea un procent de 60%, tot până în 2030, de la cele 14.000 de unități în prezent, la circa 20.000 de vehicule electrice. Cu un pas mai aproape către acest obiectiv este recenta achiziție de 100 de unități Fiat E-Ducato pentru flota din Europa, un model pe care DHL l-a testat destul de intens în condiții reale.