Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Coronacriza a dus la cresterea constanta a vanzarilor online, in special de produse alimentare, medicamente si alte produse farmaceutice, cu noi provocari pentru retailerii din intreaga lume. In multe cazuri, numarul comenzilor a crescut, dar marimea transporturilor este mai mica, iar gama de produse noi si mai diversificate inseamna mai multe unitati de pastrare a stocurilor pentru comerciantii online. Mai mult, clientii finali se asteapta la livrare rapida, uneori chiar in aceeasi zi, cu transparenta si trasabilitate ridicata.

Pentru a raspunde acestor nevoi, DHL Supply Chain, parte a grupului Deutsche Post DHL, foloseste instrumente inteligente, prognoza si analiza IT, cu scopul de a optimiza depozitarea si procesarea comenzilor online pentru majoritatea retailerilor. “Criza ne-a aratat ca fluctuatiile de volum neprevazute pentru produsele individuale pot pune un stres enorm pe lanturile de aprovizionare. Lipsa de claritate a nivelului stocurilor si datele incorecte privind disponibilitatea pot duce la blocaje si intarzieri in furnizarea catre clientii finali”, explica Markus Voss, CIO & COO la DHL Supply Chain. „Lucram cu clientii nostri la algoritmi, dar si la instrumente mai rezistente la stres si fiabile, pentru a anticipa mai bine fluctuatiile cererii, pentru a optimiza alocarea fortei de munca si a accelera astfel cantitatea de marfuri si ciclurile de comenzi.”

Instrumentul de analiza IDEA este unul dintre numeroasele raspunsuri ale DHL la aceste provocari ale comertului electronic. „Cu algoritmul sau, aceasta solutie de IA ajuta la optimizarea rutelor de picking in depozit. Comenzile sunt, de asemenea, grupate logic, ceea ce ajuta la optimizarea ridicarii produselor de catre colegii din depozite. Planificarea integrata si inteligenta a sarcinilor poate optimiza, de asemenea, distributia volumului de munca pentru personalul depozitului si poate contribui la prioritizarea livrarilor critice. Mai mult, IDEA reduce ratele de eroare, precum si timpul necesar pentru pregatirea angajatilor”, spune Dietmar Steins, EVP Solutions Design la DHL Supply Chain.

In general, algoritmul IDEA poate imbunatati semnificativ procesele de preluare a comenzilor in depozitele operate prin DHL. Costurile implicate sunt relativ mici, deoarece software-ul dezvoltat este compatibil cu majoritatea WMS-urilor traditionale si poate fi integrat cu usurinta in infrastructura IT existenta. In primele sale implementari, solutia a redus distanta parcursa de angajatii depozitului cu pana la 50% si a crescut productivitatea locatiilor individuale ale DHL cu pana la 30%.

DHL Supply Chain a dezvoltat si proiectat solutia software IDEA special pentru a fi folosita in depozite e-fulfillment.

Volumele in crestere de bunuri vandute online au determinat aparitia unui nou tip de logistica – e-fulfillment – imbratisat de firme nou-infiintate in acest sens, de operatorii de logistica traditionali si chiar de unele platforme online. 
In cadrul panelului „Logistica pentru e-commerce, intre fulfilleri si logisticieni traditionali“ organizat pe 18 Martie, in cadrul conferintei Tranzit „Top 5 provocari pentru supply-chain in 2020“, ne propunem sa analizam ce sinergii pot folosi logisticienii traditionali care vor sa se extinda pe zona de online si care sunt avantajele lor in fata unui fulfiller. Tot aici vorbim si despre responsabilitatile companiilor de curierat, pe care piata le impinge sa isi extinda serviciile, inclusiv in zona de e-fulfillment, dar si tendinta de a livra tot mai mult peste granita, acolo unde returul reprezinta una dintre cele mai mari provocari pentru magazinele online. Nu in ultimul rand, alaturi de invitatii nostri – Laura Simion (LC Waikiki), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Marian Tudor (Warehouse Director eMAG), Catalin Cirnaru (Supply-Chain Manager Flanco Retail) si Pavel Penchev (ECONT) – vom dezbate care sunt la momentul de fata costurile de livrare si cum pot fi ele scazute, dar si cresterea alternativelor la livrarea last mile. 
Dezbaterea va fi precedata de prezentarea cu tema “Utilizarea data science in e-commerce. De la optimizarea costurilor logistice la imbunatatirea experientei de client.”, efectuata de Mircea Stan, CEO Postis. Postis a castigat acum doi ani competitia de inovatie in transporturi si logistica, organizata anual de Revista Tranzit.
La eveniment si-au anuntat participarea peste 150 de specialist din retail, productie, expeditii, logistica, distributie, curierat, transporturi si e-commerce.
Puteti consulta programul intreg al conferintei la linkul de mai jos.
Pentru inscrieri, va rugam sa ne contactati la tel.: 021 777 06 98/99, e-mail: office@traficmedia.ro