Ad
Ad
Ad
Ad

Hankook Tire, producătorul global de anvelope de top, a anunțat o serie de numiri în echipa sa de vânzări din sediul central din America de Nord, situat în Nashville, Tennessee.

Aceste numiri au fost făcute pentru a stimula creșterea și pentru a consolida prezența companiei pe piața americană. Printre noile numiri se află Gabriel Leventis în calitate de director de dezvoltare a noilor canale, Steve Johnson în calitate de director de vânzări pentru regiunea nord-est, John Lesnak în calitate de director de vânzări pentru regiunea Midwest și Ken Everhart în calitate de director de conturi corporative pentru vânzările comerciale din America de Nord.

„Gabriel, Steve, John și Ken aduc echipei de vânzări Hankook o gamă largă de expertiză în industrie. Dedicați strategiei noastre de creștere și consolidării poziției Hankook ca principalii producători de anvelope, atât în SUA, cât și la nivel global. Împreună, ei vor continua să conducă la succes atât în afacerile noastre de pasageri, cât și în cele comerciale, și așteptăm cu nerăbdare contribuțiile colective pe care le vor aduce organizației.”,

a declarat Rob Williams, Președintele Hankook Tire America Corp.

Gabriel Leventis se va concentra pe dezvoltarea de noi canale de distribuție, în calitate de director de dezvoltare a noilor canale de distribuție, un nou rol strategic în cadrul Hankook. El s-a alăturat companiei în 2020 ca Director Regional de Vânzări și Manager de Conturi Strategice pentru consumatori și are peste 20 de ani de experiență în vânzări, marketing și dezvoltarea afacerilor, dintre care mai mult de 16 în industria anvelopelor.

Steve Johnson se alătură Hankook în calitate de director de vânzări pentru Regiunea Nord-Est. Cu 25 de ani de experiență în sectorul anvelopelor și al automobilelor, el aduce o vastă expertiză pentru a conduce inițiativele de vânzări într-una dintre principalele zone geografice nord-americane ale Hankook Tire.

John Lesnak se alătură Hankook ca director de vânzări pentru regiunea Midwest, aducând cu el peste zece ani de experiență în industria anvelopelor. Va conduce echipa pentru a dezvolta relații solide cu clienții Hankook Tire din regiunea Midwest.

Ken Everhart va fi director de conturi corporative pentru vânzările comerciale din America de Nord, concentrându-se pe extinderea cotei de piață a anvelopelor comerciale Hankook Tire. Cu o experiență de 15 ani în industria anvelopelor, inclusiv peste trei ani în funcții de management al vânzărilor pentru Hankook, el aduce o expertiză valoroasă în această nouă poziție.

Kaufland, lider în industria de retail, confirmă angajamentul său față de standardele înalte în resurse umane obținând două noi certificări internaționale prestigioase de la Top Employers Institute din Olanda, precum și distincția Employer Branding Star, acordată de EBnavi.

În urma unui proces riguros de audit anual realizat de Top Employers Institute, Kaufland își menține titlul de Top Employer și în 2024 pentru al 9-lea an în România, al 4-lea în Republica Moldova și al 6-lea la nivel european. Auditul anual examinează multiple aspecte ale managementului de resurse umane, de la cultura organizațională la pachetele de beneficii oferite angajaților.

Distincția Employer Branding Star, obținută de Kaufland, a evidențiat devotamentul pentru construirea unui brand de angajator de încredere și bunăstarea echipei, depășind peste 50% din criteriile de evaluare.

„Ne bucurăm să vedem că eforturile și inițiativele noastre sunt apreciate și validate inclusiv de către organizații de renume. Cele două recunoașteri sunt pentru noi o reconfirmare a direcției corecte pe care o urmăm și o motivație de a ne îmbunătăți continuu. Misiunea noastră este să oferim un cadru în care fiecare membru al echipei poate prospera și să fim recunoscuți pentru asta ne onorează.”,

a subliniat Estera Anghelescu, Director Recrutare și Employer Branding la Kaufland România & Moldova.

Kaufland primește distincția pentru programul de muncă flexibil, ceea ce a permis angajaților să aleagă pentru programe part-time de 2, 4, 6 ore sau full-time. Printre prioritățile companiei se află nevoile diverse ale echipei care favorizează echilibrul între responsabilitățile profesionale și viața personală a angajaților.

EBnavi a remarcat faptul că recunoașterea angajaților este un aspect vizibil în cultura organizațională distinctivă a companiei Kaufland, evidențiind aprecierea angajaților într-un mediu de lucru pozitiv, bazat pe colaborare și înțelegere. Compania promovează recunoașterea meritelor individuale și încurajează o coexistență armonioasă între carieră și viața de familie. Un exemplu notabil este proiectul Kaufland Day Care din Timișoara, care oferă servicii educaționale gratuite pentru copiii angajaților de vârstă mică sau preșcolară, alături de alte beneficii, așa cum accesul la biblioteca Bookster și cursuri gratuite, ceea ce consolidează reputația companiei ca un loc de muncă accesibil pentru familii.

De asemenea, un alt punct identificat de EBnavi este angajamentul puternic al Kaufland pentru dezvoltarea profesională a angajaților prin programe educaționale și acces la diverse resurse de învățare. Compania încurajează avansarea profesională, consolidând astfel abilitățile și expertiza echipei. Prin obținerea acestor distincții, Kaufland își consolidează poziția de angajator de top, atât la nivel local, cât și internațional, stabilind standarde în practicile de Resurse Umane și Employer Branding.