Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mega Image și eMAG anunță că, începând cu data de 30 iulie 2021, vor înceta de comun acord parteneriatul început în urmă cu opt ani, urmând ca fiecare să își concentreze eforturile pentru dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, care a avut o accelerare puternică în ultimul an.

Astfel, în ultimul an, Mega Image a investit puternic pentru a susține întreaga activitate din platforma proprie online ca parte a strategiei companiei de accelerare a dezvoltării pe partea de e-commerce.

Mega Image este singurul supermarket care a dezvoltat platforma proprie online cu o integrare completă a serviciilor: de la depozit propriu dedicat exclusiv pregătirii și livrării comenzilor online, la platforma online mega-image.ro și Aplicația de mobil Mega Image, oferind astfel două opțiuni de livrare: rapidă, în maximum două ore sau începând cu a doua zi.  

La rândul său, eMAG a investit pe parcursul acestui an în extinderea rețelei easybox la nivel național și a lansat Genius, serviciul premium cu livrare gratuită și, de curând, livrarea în aceeași zi pentru clienții din București. De asemenea, eMAG a investit în platforma tazz by eMAG, care oferă livrare rapidă pentru aproape orice produs de dimensiuni reduse.

„Concentrarea pe platforma proprie online a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung. În ultimul an, am accelerat dezvoltarea noastră în zona de ecommerce, am investit într-un depozit propriu dedicat, am lansat aplicația de mobil cu serviciul de livrare rapidă în două ore și ne-am extins în orașele mari din țară. Suntem într-un moment în care platforma proprie este foarte bine construită și vom merge mai departe într-o nouă etapă de consolidare. Mulțumim întregii echipe eMAG pentru parteneriatul din toți acești ani, care ne-a adus rezultate de ambele părți și a crescut sănătos, până la maturitate. Pentru fiecare urmează etape separate importante pentru dezvoltarea mai departe, cu beneficii directe pentru clienți,” a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.  

„Într-o perioadă în care evoluția ecommerce înregistrează un ritm accelerat de creștere, fiecare dintre noi a identificat noi oportunități de dezvoltare. Astfel, eMAG va continua să susțină comerțul online pe plan local prin noi servicii care să îi ajute pe clienți să economisească timp și bani si pe antreprenori să își dezvolte business-ul online. Dorim să le mulțumim și colegilor de la Mega Image pentru buna colaborare pe care am avut-o timp de aproape opt ani și să le urăm succes în proiectele viitoare”, a afirmat Tudor Manea, CEO eMAG.

Mai departe, fiecare companie va comunica în curând detalii despre planurile și investițiile în e-commerce.

La mai puțin de un an de la lansare, eMAG Genius a atins pragul de 100.000 de membri activi care se bucură de beneficii premium pe eMAG: transport gratuit, livrare rapidă și posibilitate de retur extins la 60 de zile.

Din luna februarie, o parte din beneficiile Genius se aplică și pentru oferte ale unor selleri din Marketplace, astfel că gama de produse care beneficiază de transport gratuit a crescut de la sute de mii la peste 2 milioane de produse.

Începând cu săptămâna aceasta, membrii Genius se pot bucura de un nou beneficiu: livrare gratuită de la cele peste 6.000 de restaurante prezente pe platforma de livrare tazz by eMAG pentru comenzile tazz în valoare de minimum 75 de lei. 

Peste 100.000 de clienți eMAG au ales să facă parte din comunitatea Genius și să se bucure de o experiență premium de shopping. Clienții Genius au beneficii acum la peste 2 milioane de produse de pe eMAG și lucrăm constant pentru a pregăti noi surprize. Ne bucurăm astfel să anunțăm că extindem beneficiile programului către ecosistemul eMAG și, începând de săptămâna aceasta, clienții Genius pot comanda mâncarea preferată de la peste 6.000 de restaurante prezente pe platforma tazz by eMAG”, a declarat Andrei Șercanean, e-commerce director eMAG.

Serviciul Genius este disponibil în 13 orașe în care clienții pot comanda produse cu livrare gratuită în cele peste 1.000 de unități din rețeaua easybox.

Citește și: Tazz by eMAG inaugurează „Taraba digitală“: livrări de legume și fructe proaspete, direct din piață